Gå til innhold

Har jeg bare migrene?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 18 og I går fikk jeg en hodepine som liknet på et migreneanfall, men jeg har ikke hatt migrene på 5 år og da har anfallene vært annerledes. På mandag kjente jeg en skarp/pulserende smerte på et bestemt sted i hodet, som kun varte i noen sekunder. På tirsdag var smerten lik anfallet i går, bare mildere. Ingenting på onsdag eller torsdag. I dag har jeg ikke hatt mye vondt, men har kjent den skarpe smerten senere utpå dagen og følt meg generelt uvel. Jeg tenker alltid det verste og er redd for at det kan være en aneurisme eller svulst... Samtidig tenker jeg det er unødvendig å dra på legevakta hvis det bare er migrene, men det kan jo ikke være normalt å ha en slik "av og på"- smerte? Er det lurt å bare vente og se det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo dra til lege å høre med h*n om hva slags hodepine det er, om det er vanlig.

Jeg vurderer selv å gå til lege, fordi jeg har veldig sterke hodepiner når jeg først har det, og blir litt kvalm. Heller det enn å gå rundt å bekymre seg.

Skrevet

Jeg er ikke lege så korrekt svar kan jeg ikke gi. Men jeg har sjekket hodet selv for anderledes migrene om man kan kalle det det. Fant ikke noe. Hos meg har migrene forandret seg i voksen alder.

Men om magefølelsen sier noe annet så ville jeg spurt legen. Evt bestille time for noe annet også om du syns det er rart å spørre om kun dette.

Anonymous poster hash: 08350...cf0

Skrevet

Oppsøk lege og få en undersøkelse hvis du er usikker!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...