AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #1 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg glemte å ta pilla mi på onsdag, og var ferdig på brettet på nå på fredag, og da jeg tok den siste pillen. Da skal jeg jo ha en uke opphold, og starte på neste brett på på fredag igjen. Er jeg da trygg samme fredagen som jeg starter på pilla igjen? Anonymous poster hash: 75045...d8c
*Pixie* Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Hvis man glemmer en pille i siste uke skal man enten ta pillefri uke med en gang, eller ikke ha pillefri uke i det hele tatt. Dersom du glemte den under 12 timer og det ikke har skjedd tidligere på samme brett så er du fremdeles trygg.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #3 Skrevet 19. oktober 2013 Hvis man glemmer en pille i siste uke skal man enten ta pillefri uke med en gang, eller ikke ha pillefri uke i det hele tatt. Dersom du glemte den under 12 timer og det ikke har skjedd tidligere på samme brett så er du fremdeles trygg. Tok de to siste pillen etter jeg hadde glemt den ene gjør det noe da? har ikke skjedd tidligere på samme brett. Anonymous poster hash: 75045...d8c
*Pixie* Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Hvis du leser i pakningsvedlegget står det sikkert der. I min står det at hvis en pille er glemt siste uke, og det har gått mer enn tolv timer, må man enten ta pillefri uke med en gang, eller fortsette på piller i tre uker til. Dersom du hoppet over en dag, deretter tok to, deretter tok pillefri uke er du ikke sikker i en uke fra du glemte pille. Dvs til Onsdag for deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå