Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 Hvor stor plass må jeg regne pr person når jeg skal dekke langbord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Mener å ha hørt at hver person skal ha 60 cm - ikke skyt meg om jeg tar feil... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Her skal ingen skytes. Hm..og jeg som hadde tenkt å trøkke folk sammen og gi dem 50 cm hver. Men jeg følte det ble litt i minste laget.... 60 cm høres fornuftig ut. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twigi ulogget Skrevet 3. mai 2004 #4 Del Skrevet 3. mai 2004 60 cm er visst standarden, ja. Det er en behagelig avstand, da har man plass til å løfte gaffelen uten å koordinere med sidemannen Har imidlertid vært i ganske mange private selskaper hvor det har vært mindre plass. Det funker, litt avhengig av hva dere skal spise, om folk må gå og hente mat (trenger plass til å skyve ut stolen), hvor brede stoler du har etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 8. mai 2004 #5 Del Skrevet 8. mai 2004 60 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2004 #6 Del Skrevet 8. mai 2004 . Det er en behagelig avstand, da har man plass til å løfte gaffelen uten å koordinere med sidemannen . Ser det for meg - en, to , tre: Så løfter vi høøøøøyre hånd. Nå har jeg dekket bordet, hørte på råd fra dere folkens - og har nå fått et bord med god nok avstand mellom gjestene. Faktisk så ble bordet veldig bra om jeg skal si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå