Gå til innhold

Urolig søvn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en samboer som ofte klager på at han er trøtt og ikke får sove. Jeg har våknet noen ganger av at han er veldig urolig og beveger seg frem og tilbake. Han flytter på bena og beveger armene, ikke mye eller voldsomt, men litt. To ganger i det siste har han også lagt seg oppå meg i søvne. Den ene gangen la han hodet sitt oppå hoften min(jeg lå på siden) og den andre gangen la han hodet sitt forsiktig oppå hodet mitt. Begge gangene har han ligget slik i rundt ett minutt, før han har flyttet seg tilbake til "plassen sin". Er det noen som har opplevd lignende? eller som vet hva dette kan dreie seg om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært noen tv programmer om dette. Han har nok en søvnforstyrrelse han trenger å få utredet. Høres ut som en ganske sterk grad også. Fastlegen er stedet å begynne, få en henvisning til et søvnlaboratorium...

Anonymous poster hash: cf333...e1b

Skrevet

Alle kan oppleve perioder med mer urolig søvn hvis en føler mye indre stress i perioder. Uansett fint å ta det med legen hvis det er noe som skaper usikkerhet.

Anonymous poster hash: 5d317...024
Skrevet

Jeg sover veldig urolig. Slenger på armene og klasker til sidemannen.... Ruller mye rundt. Får ofte blåmerker. Har vært hos fastlege, men fikk avslag på utredning da det tydeligvis er vanlig.

Anonymous poster hash: 1ee0f...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...