Gå til innhold

Mensen og ppiller


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har gått på ppiller i tre måneder, og har utsatt mensen hver gang fordi det ikke har passet seg. I går kveld startet jeg på de "ekstra" pillene, og skal ta nr. 2 i dag.

Jeg bare lurer på om mensen plutselig skal komme? Eller kommer den i løpet av de dagene av "ekstra" pilla? Fikk ikke mensen i dag, kun litt blødninger...

Takk for svar! Bruker forresten loette

Anonymous poster hash: 13850...970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer nok litt fra person til person.

Jeg går også på Loette og får mens 4 dager etter siste p-pille.(Dvs på 4. dag med sukkerpille.)

Jeg kan ikke hoppe over mens mer enn en gang. Forsøker jeg å ta flere enn to brett etter hverandre får jeg småblødning hele tiden.



Anonymous poster hash: dfd20...741
Skrevet

Det er forskjellig ja. Jeg får mensen på dag 3-4 etter jeg tar siste p-pille, uavhengig hvor lenge jeg har utsatt mensen.



Anonymous poster hash: 0c69e...a6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...