AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Jeg har gått på ppiller i tre måneder, og har utsatt mensen hver gang fordi det ikke har passet seg. I går kveld startet jeg på de "ekstra" pillene, og skal ta nr. 2 i dag. Jeg bare lurer på om mensen plutselig skal komme? Eller kommer den i løpet av de dagene av "ekstra" pilla? Fikk ikke mensen i dag, kun litt blødninger... Takk for svar! Bruker forresten loetteAnonymous poster hash: 13850...970
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Dette varierer nok litt fra person til person. Jeg går også på Loette og får mens 4 dager etter siste p-pille.(Dvs på 4. dag med sukkerpille.) Jeg kan ikke hoppe over mens mer enn en gang. Forsøker jeg å ta flere enn to brett etter hverandre får jeg småblødning hele tiden. Anonymous poster hash: dfd20...741
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Det er forskjellig ja. Jeg får mensen på dag 3-4 etter jeg tar siste p-pille, uavhengig hvor lenge jeg har utsatt mensen. Anonymous poster hash: 0c69e...a6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå