Gå til innhold

Norske kvinner og afrikanske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mange kvinner kan ha godt av å ha seksuelle forhold til menn fra Afrika. I en tid hvor rasismen er på fremmarsj vil dette hjelpe på for å motvirke rasistiske holdninger. Norske kvinner bør gi dem kjærlighet og seksuelle tjenester, slik at det kan etableres et normalt og likeverdig forhold mellom etnisitetene. De bør stille sin munn til rådighet slik at afrikanske menn virkelig kan føle at de er likeverdige i det norske samfunn.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er rasismen på fremmarsj? Har du belegg for å hevde dette? Trodde snarere det var motsatt.

Anonymous poster hash: a44b5...278

• Liker 4
Skrevet

"I en tid hvor rasismen er på fremmarsj bør norske kvinner stille sin munn til rådighet" er det du mener, ikke sant? For kampen mot rasisme kan bare kjempes gjenom blowjob. Lol.

Anonymous poster hash: 15c04...9b4

• Liker 1
Skrevet

Gud for en fjollete tråd...

• Liker 3
Skrevet

Denne tråden ble med ett veldig morsom. Kanskje fordi jeg har noen glass innabords :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Norske kvinner er svære i kjeften men ikke akkuratt på den måten...

Skrevet

hahahaha... Dette tror jeg kan bli direkte underholdende å følge med på.....^^

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest på lenge.

Anonymous poster hash: 15ef4...c38
Skrevet

Denne tråden ble med ett veldig morsom. Kanskje fordi jeg har noen glass innabords :fnise:

Det tror jeg TS også har :)

Anonymous poster hash: 8518c...d79

• Liker 3
Skrevet

Jeg har en spesiell forkjærlighet for frisinnede kvinner.

Skrevet

Trenger vi egentlig det da, med tanke på hvor mange norske menn som bekjemper rasisme stadig vekk ved å ha sex med nigerianske prostituerte på Carl Johan? Probemet må da snart være utryddet.

Anonymous poster hash: 63ba4...c44
  • Liker 2
Gjest Elseby13
Skrevet

Fane på neste 1. mai:

Kamp mot all rasisme, flere bjs til afrikanere!

Skrevet

Det er greit å inspirere de norske kvinnene som enda ikke har fått øynene opp for dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...