AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Skal spandere på meg en ny PC nå, ettersom min nåværende begynner å falle fra hverandre... Jeg bruker internett, skype og skriveprogram, og jeg ser en film i ny og ne. Setter budsjettet til rundt 5000 kr. Broren min nevnte Acer som et godt, rimelig merke, men utover det har jeg ikke peiling... Han sa også at det så godt som alltid er ulike tilbud rundt omkring, men her er jeg heller ikke særlig orientert. Så det jeg lurte på er om noen har tips til gode PCer som funker til mitt bruk som ikke overskrider budsjettet? Og hvor jeg får den rimeligst? Blir glad for all hjelp Anonymous poster hash: 4b367...8b6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har hatt flere Acer-pcer, og har vært veldig fornøyd med de. Raske, enkle å bruke, tåler mye. Det eneste jeg har å utsette på den jeg har nå, er noe dårlig lyd i høytaleren. Ellers er den helt knall! Anonymous poster hash: eec19...390
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #4 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har hatt flere Acer-pcer, og har vært veldig fornøyd med de. Raske, enkle å bruke, tåler mye. Det eneste jeg har å utsette på den jeg har nå, er noe dårlig lyd i høytaleren. Ellers er den helt knall! Anonymous poster hash: eec19...390 Denne er kanskje noe for deg Tusen takk Anonymous poster hash: 4b367...8b6
-Jiinxs- Skrevet 19. oktober 2013 #5 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg kom over denne artikkelen på Hardware.no.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå