Gjest s@nd Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Nå er jeg så frustrert og irritert, jeg må bare ha svar på hva det kan være! Noen som vet hva dette kan skyldes? Ok, så jeg har en Asus. Vet ikke hva slags, men den er ny. Den har en fantastisk skjerm og lyd og er fornøyd med det, men så har det seg slik at fra jeg fikk PC-en har den vært en pest og plage! Når jeg blar i bildene mine (på fremvisningen, uansett hvilken), stopper det opp, det blir hvitt og det står det må avsluttes. Chrome må plutselig uten videre avsluttes, hele skjermen blir hvit og jeg må trykke på "avslutt google chrome". Og når Chrome avsluttes, klikker alt annet og. Bildevisning, Skype, Spotify, PhotoScape.. Dette skjer ofte. Nytter ikke å avslutte PC, gjør det hele tiden. Og jeg MÅ trykke på avslutt, ellers skjer det ingenting og skjermen forblir hvit. Den har vært sånn fra jeg fikk den. Jeg har fikset slik at ingen program logges automatisk på når jeg starter opp, så kan ikke ha noe med det å gjøre..
Lettpåtå Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Virker som overopphetingsproblem. Kanskje ei vifte som er dårlig. Siden det har vært slik siden dag 1, bør du selvsagt kontakte selger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå