miss Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Får ikke kobla til min sønn sin pc på det trådløse nettet vårt. Han har vært inne på det før. Nå er det er rødt kryss,ser bare navnet på nettverket. Det står nettverksinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen oppfyller ikke kravene som stilles sv nettverket Hva gjør jeg ? Noen som kan gi meg en mal på dette. Hilsen en ikke så dyktig pc mamma
Lutetium 71 Skrevet 19. oktober 2013 #2 Skrevet 19. oktober 2013 Får ikke kobla til min sønn sin pc på det trådløse nettet vårt. Han har vært inne på det før. Nå er det er rødt kryss,ser bare navnet på nettverket. Det står nettverksinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen oppfyller ikke kravene som stilles sv nettverket Hva gjør jeg ? Noen som kan gi meg en mal på dette. Hilsen en ikke så dyktig pc mamma Slett tilkoblingen, og koble til på nytt.
miss Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2013 Jeg prøvde.... Nå finner ingen trådløse nettverk. F8 er for å slå på trådløst nett ?? Noen som kan gi meg en god oppskrift.... Er pc'n feil oppsatt ?? Mot nettet ?
likeasir Skrevet 20. oktober 2013 #4 Skrevet 20. oktober 2013 Sjekk om det trådløse nettverkskortet er aktivert. Startmeny-> Søk-> Nettverkskoblinger Hvis nei, høyreklikk og aktiver. Hvis ja, deaktiver og aktiver igjen. Sjekk om trådløs kommunikasjon er skrudd på i program som fulgte med maskinen (HP wireless assistant, Toshiba HWsetup eller lignende.) Noen laptoper har touch- eller fysiske knapper for å skru av/på trådløse antenner. Sjekk dette. Om alt dette virker å være i orden, men du fortsatt ikke finner nettverket, kan du prøve en såkalt "hard reset". 1. Hold inne av/på-knapp til maskinen skrur seg av. 2. Koble fra eventuell strøm, og ta ut batteriet. 3. Hold inn av/på-knapp ca. 15 sek. 4. Sett i batteri/strøm og skru på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå