Gå til innhold

syk..tips?


Gjest Froskejenta

Fremhevede innlegg

Gjest Froskejenta
Skrevet

Hei,

jeg er veldig forkjölet og er lei! Saa jeg lurte paa om noen der ute har noen supertriks til aa ta knekken paa denne dritten??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingefærte!



Anonymous poster hash: 2fd64...cbc
Gjest Froskejenta
Skrevet

takk! desverre har jeg ikke ingefaer :( Og er for daarlig til aa gaa ut döra.

Gjest Froskejenta
Skrevet

Hva kan jeg finne paa aa faa tiden til aa gaa fortere?

Det er ingenting göy paa tv, og internetten er saa treig at jeg ikke kan se noe online, i tilegg er jeg alene og sambo kommer ikke hjem för i natt.. Sorry for syting..

Hva gjore folk för internett og tv?

Skrevet (endret)

Jeg tar Ibux og Paracet tre ganger om dagen når jeg har forkjølelse, da er jeg frisk iløpet av noen dager!

Tar knekken på alt :laugh:

... ooog jeg spiller The Sims 3 som tidsfordriv, alltid. Koser meg med det og godsaker!

Endret av Sillicious
Gjest Froskejenta
Skrevet

da hiver jeg inn etpar ibux.. jeg henger her paa KG som tidsfordriv :P

Er det dumt aa drikke vin naar man er forkjölet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...