Gjest Froskejenta Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Hei, jeg er veldig forkjölet og er lei! Saa jeg lurte paa om noen der ute har noen supertriks til aa ta knekken paa denne dritten??
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Ingefærte! Anonymous poster hash: 2fd64...cbc
Gjest Froskejenta Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 takk! desverre har jeg ikke ingefaer Og er for daarlig til aa gaa ut döra.
Gjest Froskejenta Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hva kan jeg finne paa aa faa tiden til aa gaa fortere? Det er ingenting göy paa tv, og internetten er saa treig at jeg ikke kan se noe online, i tilegg er jeg alene og sambo kommer ikke hjem för i natt.. Sorry for syting.. Hva gjore folk för internett og tv?
Sillicious Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Jeg tar Ibux og Paracet tre ganger om dagen når jeg har forkjølelse, da er jeg frisk iløpet av noen dager! Tar knekken på alt ... ooog jeg spiller The Sims 3 som tidsfordriv, alltid. Koser meg med det og godsaker! Endret 18. oktober 2013 av Sillicious
Gjest Froskejenta Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 da hiver jeg inn etpar ibux.. jeg henger her paa KG som tidsfordriv Er det dumt aa drikke vin naar man er forkjölet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå