Gå til innhold

Passbilde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan ta det? Må være i farge. Enten dere vet om noen steder som tar det eller en bestemt plass i Trondheim? :) Og er det noen som vet pris på slikt? Skal ha det uansett, men greit å vite prisen på forhånd.

Anonymous poster hash: dfa1f...361
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Oslo er det i hvert fall ikke farger, tror ikke det er lovelig jeg. De taes på politihuset på Grønland, og kun der. Mulig det er det samme oppi Tr.h?

• Liker 1
Skrevet

Skal du ha bilde til pass, eller bare vanlig passbilde til å bruke til andre ting en pass?

For pass:

De tar bilde når du får laget passet, så skal du ha vanlig pass trenger du ikke å ta med bilde. Skal du ha nødpass må du ha med minst to eksemplarer av eget bilde. På Grønland er det egen fotokiosker.

Passbilde for annet bruk:

På Oslo S mener jeg det er en fotokiosk. Videre er det en på Grønland - men da må du komme i åpningstiden for passkontoret. Ellers kan du gjøre det på Fotoknutsen (eller Foto Japan?) på byporten. Sikkert andre fotobutikker også. I gamledager hadde de en hos trafikanten også.

Skrevet

hos politiet? Jeg tok det bare hos politiet(bor ikke i oslo)

Anonymous poster hash: 0f94f...90d
Skrevet

Skal du ha bilde til pass, eller bare vanlig passbilde til å bruke til andre ting en pass?

For pass:

De tar bilde når du får laget passet, så skal du ha vanlig pass trenger du ikke å ta med bilde. Skal du ha nødpass må du ha med minst to eksemplarer av eget bilde. På Grønland er det egen fotokiosker.

Passbilde for annet bruk:

På Oslo S mener jeg det er en fotokiosk. Videre er det en på Grønland - men da må du komme i åpningstiden for passkontoret. Ellers kan du gjøre det på Fotoknutsen (eller Foto Japan?) på byporten. Sikkert andre fotobutikker også. I gamledager hadde de en hos trafikanten også.

hvorfor forteller du om plasser i oslo når ts tydelig skriver trondheim?

Anonymous poster hash: 3a0e9...bfa

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar dere :)

Det må være lov til å ta med farger, da det jeg skal bruke passbildet til krever nettopp dette. Det skal ikke være til et pass nei. Jeg tror iallfall at vi har foto japan her i Trondheim, så jeg kan jo sjekke der.

Skrevet

Jeg tror jeg har sett en fotobutikk i Nordre som tar passbilder. Et sted på venstre side når man ser fra Vår Frues kirke.

Skrevet

Jeg tror jeg har sett en fotobutikk i Nordre som tar passbilder. Et sted på venstre side når man ser fra Vår Frues kirke.

Nå kan ikke jeg gatenavnene så godt, men tenker du på fotobutikken som ligger rett over Mercursenteret? Er det slik at alle fotobutikker tar passbilder? Visste ikke det jeg, men da er det jo bare å dra innom en av de jeg vet om :)

Skrevet

Nå kan ikke jeg gatenavnene så godt, men tenker du på fotobutikken som ligger rett over Mercursenteret? Er det slik at alle fotobutikker tar passbilder? Visste ikke det jeg, men da er det jo bare å dra innom en av de jeg vet om :)

Ja, den fotobutikken, ja. Tror alle fotobutikker tar passbilder nå, ja, de som er igjen. De har jo mistet en del av inntektsgrunnlaget etter at digitalfotoet kom. :)

Skrevet

hvorfor forteller du om plasser i oslo når ts tydelig skriver trondheim?

Anonymous poster hash: 3a0e9...bfa

Hvorfor tror du?

Fordi jeg ikke så at hun skrev Tronheim så klart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...