AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Er i et helt fantastisk forhold, og jeg og samboeren har vært sammen i over 5 år. Har alltid brukt p-piller.. for et par måneder siden gikk jeg tom for p-piller og hadde så mye å gjøre, at jeg glemte å kjøpe nye.. nå har jeg altså gått 2 mnd uten. Kan nevne at sexlysten har vært lunken de siste årene.. har sex et par ganger i uka, men sjeldent fordi jeg er så sykt gira. Plutselig nå, vet jeg ikke hva som har skjedd med meg. Jeg føler meg så sykt seksuelt frustrert. Har lyst på gutter jeg studerer med, kjørelæreren min, og andre gutter som jeg kjenner. Går rundt og fantaserer om det dagen lang. Jeg har ikke snev av lyst til å være utro eller noe i den duren.. det bare føles ut som jeg er en 16 år gammel gutt som vil ha sex med alt og alle.. hva skjer? Er det fordi jeg har gått uten p-piller? Flere som har opplevd liknende? Anonymous poster hash: 959a1...dbf Anonymous poster hash: 959a1...dbf
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 du har mest sannsynleg eggløysing.
amonyn Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har det også sånn når jeg slutter på pillene.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Vet ikke om dette er et problem. Benytt sjansen til å blåse litt liv i sexen. Skaff deg litt nytt sexy undertøy. Ta den litt ut i form av å kjøpe noe som først og fremst melder kåthet. Med andre ord litt lengre enn dere har gått før. Kanskje hofteholder og strømper, kanskje lærkorsett, kanksje en lang dusj, kanskje stusse/ fjerne kjønnshårene, kanskje litt sminke og la mannen din finne deg hjemme... Så visker du så han knapt hører det " knull meg" og litt senere " hvis meg en stilling du vil prøve" . Vips er vel sexlivet i full gang igjen?Anonymous poster hash: 97982...3e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå