AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #1 Skrevet 18. oktober 2013 Og ibux? Eller mister de virkningen da? Anonymous poster hash: 5bedc...58e
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #2 Skrevet 18. oktober 2013 Tenker du på stikkpiller? Eller flytende? Uansett så ville jeg ikke ha gjort det. Men spør på et apotek om det er mulig. Anonymous poster hash: 0e7fd...dbf
Marsipan Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor i all verden skulle du fryse ned smertestillende? Kan ikke se for meg at det skulle være verken positivt eller negativt for holdbarheten, bare en merkelig ting å gjøre. 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hvorfor i all verden skulle du fryse ned smertestillende? Kan ikke se for meg at det skulle være verken positivt eller negativt for holdbarheten, bare en merkelig ting å gjøre. Hehe, jeg har en pakke paracet og ibux som snart går ut på dato fordi jeg bruker det aldri, men så tenkte jeg at hvis det går an å fryse det ned, så slipper jeg å kjøpe en helt ny pakke senere hvis jeg skulle trenge bare én enkelt tablett. Takk for svar, jeg får bare prøve å fryse det ned og se hva som skjer TS Anonymous poster hash: 5bedc...58e
Lunete Skrevet 18. oktober 2013 #5 Skrevet 18. oktober 2013 Det er jo ikke sånn at det blir skjemt eller dårlig selvom det går ut på dato. Men etter det har gått ut på dato kan det ikke garanteres at det har full effekt lenger. Å fryse det ned vil ikke ha noen innvirkning på det og er bare bortkastet. 7
Okapi Skrevet 18. oktober 2013 #6 Skrevet 18. oktober 2013 Spørs jo helt hvorfor pillene brytes ned. Jeg tviler vel nesten litt på at det er biotisk, men er det snakk om en endotermisk kjemisk reaksjon kan det kanskje ha noe for seg.
Sillicious Skrevet 18. oktober 2013 #7 Skrevet 18. oktober 2013 Det koster jo ingenting for ibux og paracet vel :-D
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #8 Skrevet 18. oktober 2013 Tror faktisk det er bedre å oppbevare dem tørt og ved den temperaturen det står. Tror det å fryse ned tabletter kan påvirke virkestoffet negativt.Anonymous poster hash: 98e29...2de 8
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #9 Skrevet 18. oktober 2013 Det er ikke lurt å fryse ned paracet. Og dessuten koster det jo ingenting for en pakke heller, så skjønner ikke hvorfor du bare ikke kan kjøpe en ny jeg da. En pakke holder i 4 år.. Anonymous poster hash: fa02d...99e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Hehe, jeg har en pakke paracet og ibux som snart går ut på dato fordi jeg bruker det aldri, men så tenkte jeg at hvis det går an å fryse det ned, så slipper jeg å kjøpe en helt ny pakke senere hvis jeg skulle trenge bare én enkelt tablett. Takk for svar, jeg får bare prøve å fryse det ned og se hva som skjer TS Anonymous poster hash: 5bedc...58e Du får heller kjøpe en ny pakning. Har aldri hørt om noen som vil fryse ned medisiner.... Anonymous poster hash: d790a...9cf 2
Gjest Arch Skrevet 18. oktober 2013 #11 Skrevet 18. oktober 2013 Tablettene er like mye gått ut på dato selv om du fryser de ned. Innfrysing har ikke samme effekt på medisiner som på kjøtt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå