Gå til innhold

For dere som bruker nettdating....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare av nysgjerrighet så lurer jeg på hvordan andre folk som driver med nettdating gjør det.

skriver du med flere personer samtidig?

skriver du med kun en person om gangen? om dere skjønner hva jeg mener

tar du kontakt med flere eller en og en etterhvert som du finner en/flere interessant?

Kan du treffe flere innen kort tid? da tenker jeg type kafe/ute på byen/første møte

kan du date flere samtidig?

selv så kan jeg godt skrive for å få kontakt med flere som jeg synes er interessant og om de gir respons så kan jeg beholde kontakt med de. Om jeg liker den ene bedre enn den andre så går jeg for han og vil da kutte kontakt med de andre.

Jeg tørr ikke innrømme dette ovenfor venninner da det virker jo litt...hva skal man si....cocky? :sjenert: men det er jo moro da :tommelopp:

hilsen anonym nettdater ;)

Anonymous poster hash: 64448...d97
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å prate med flere menn til jeg finner en "favoritt". Da glemmer jeg lett de andre og dermed slutter å prate med de andre. Jeg liker ikke å møte med en gang, så prater gjerne med en og samme fyr i et par uker før jeg er åpen for å møtes.

Jeg har drevet med nettdating i et par mnd i sammenheng og har møtt èn foreløpig. Det gikk bra, men ble aldri noe mer. Nå skal jeg snart møte en ny og er litt spent.

Det er bare å prate med så mange du vil helt til du finner en du liker best. Da blir det automatisk mindre snakk med de andre. Og når du har truffet mannen og dere finner tonen, syns jeg det er riktig å ikke snakke med noen andre til dere ser hvor langt dere kan komme... :)

Kos deg!

Anonymous poster hash: ab5d1...d50
Skrevet

Jeg skriver til flere, det er alltid et visst frafall underveis, så dersom man tar dem en av gangen tar det hundre år å få til noe. Når jeg har funnet 1-3 jeg liker, som vil treffes gjør jeg det, og sjekker kjemien, før jeg evt begynner på en ny runde. Ramler jeg over interessante profiler mens jeg egentlig har nok å holde på med bokmerker jeg dem til senere.

Anonymous poster hash: 7a309...bde
Skrevet

Jeg skriver med alle som er interessante til jeg bestemmer meg for å bli bedre kjent med en. Kan gjerne gå på en eller to dater med flere, men tenker at grensen går ved kyss? Da blir det den ene.

Ikke at det er et stort problem at jeg har for mange beilere altså :-p

Anonymous poster hash: 2115e...ed4

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg skriver gjerne med flere av gangen. Jeg prøver og svare de fleste som starter med en grei første melding! Nå har jeg funnet en som jeg er interessert i, og dermed så svarer jeg ikke de andre. Første gangen jeg har blitt interessert i noen der.

Skrevet

Jeg skriver med flere av gangen. Synes ikke det kan være forpliktende å bare skrive - det er mange som er hyggelige og interessante å skrive med og som jeg kan bli nysgjerrig på, men jeg synes det er veldig vanskelig å forutsi noe om kjemien man har når man møtes. Også er det jo en del frafall underveis, som det blir nevnt her. Jeg har også likt å skrive over litt tid, og da merker man etter hvert om samtalen og det man har felles dør ut eller om det fortsatt er interesse. Hva jeg har gjort etter at vi har møttes og vurdert om vi skal treffes igjen har variert. Noen ganger er man usikker på om man kommer til å føle noe mer for vedkommende, eller om han er seriøs osv sånn helt i starten. Jeg har gått på date med en annen før jeg hadde avsluttet det helt med foregående (men vi var ikke fysiske og jeg var tydelig på at jeg var usikker), men jeg kan ikke se for meg at jeg ville datet to eller flere "om hverandre" over noe tid... i hvert fall ikke mer enn et par dater og ikke hatt sex med flere parallelt i hvert fall. Man finner vel nokså fort ut om man er mer interessert i den ene enn den andre.

Men på skrivestadiet - der har jeg ingen sperre mot å skrive med flere. Det er forøvrig sjelden jeg har en veldig flørtete tone med dem skriftlig, før vi har møttes.

Anonymous poster hash: 948cf...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...