Gå til innhold

Rotfylling


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått rotfylt ferdig en jeksel i dag og når jeg kommer hjem ser jeg jo at fyllingen er helt hvit, det ser jo ikke estetisk pent ut i det hele tatt. Er det normalt? Trodde at fyllingene skulle ha samme farge som tannen...



Anonymous poster hash: 53a76...e88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare midlertidig fylling, men den er vel gjerne hvitere enn tenna uansett... Får jo ikke blanda til fargen akkurat :P

Skrevet

Nei, det er ikke den midlertidlige, var 2 og siste gang i dag...



Anonymous poster hash: 53a76...e88
Skrevet

Ser den omtrent sånn ut?

temp-filling.jpg



Anonymous poster hash: 43f0e...c1d
Skrevet

Ja, veldig lik denne..

Anonymous poster hash: 53a76...e88

Skrevet

Da er det en midlertidig fylling (IRM).



Anonymous poster hash: 43f0e...c1d
Skrevet

Skjønner ingenting, var jo min siste time der:( Hos spesialist og greier, har betalt 7000 kr. Det er hvertfall en kritthvit fylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...