AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har fått rotfylt ferdig en jeksel i dag og når jeg kommer hjem ser jeg jo at fyllingen er helt hvit, det ser jo ikke estetisk pent ut i det hele tatt. Er det normalt? Trodde at fyllingene skulle ha samme farge som tannen... Anonymous poster hash: 53a76...e88
Stormborn Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Det er jo bare midlertidig fylling, men den er vel gjerne hvitere enn tenna uansett... Får jo ikke blanda til fargen akkurat
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Nei, det er ikke den midlertidlige, var 2 og siste gang i dag... Anonymous poster hash: 53a76...e88
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Ser den omtrent sånn ut? Anonymous poster hash: 43f0e...c1d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Ja, veldig lik denne..Anonymous poster hash: 53a76...e88
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Da er det en midlertidig fylling (IRM). Anonymous poster hash: 43f0e...c1d
Wesla Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Skjønner ingenting, var jo min siste time der:( Hos spesialist og greier, har betalt 7000 kr. Det er hvertfall en kritthvit fylling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå