Gjest Eurodice Skrevet 17. oktober 2013 #21 Skrevet 17. oktober 2013 Om du er opptatt av detaljer. Nei, ikke spesielt. Hvordan har du fått det inntrykket?
Gjest .-L-. Skrevet 17. oktober 2013 #22 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Nei, ikke spesielt. Hvordan har du fått det inntrykket? Nei nei, jeg har ikke det inntrykket, jeg bare lurte på om du var. Alle i min omgangskrets som interesserer seg for språk er veldig opptatt av detaljer, inkludert min søster. Så jeg satt og tenkte på om det bare var tilfeldig. Edit: Diverse skrivefeil og rare formuleringer. Endret 17. oktober 2013 av .-L-.
Ravn1 Skrevet 17. oktober 2013 #23 Skrevet 17. oktober 2013 Han virket jo super livlig. Fine pysjamas
Gjest Eurodice Skrevet 17. oktober 2013 #24 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Nei nei, jeg har ikke det intrykket, jeg bare lurte på om du var. Alle i min omgangskrets som interesserer seg for språk er veldig opptatt av detaljer, inkludert min søster. Så jeg satt bare og tenkte på om det bare var tilfeldig. Som du kanskje har observert, er jeg interessert i språk. Jeg har dessverre aldri hatt anledning til å studere på universitetsnivå, men har tatt mange språk på friundervisningen, eller folkeuniversitetet som det heter nå. Dessuten har jeg også studert på egen hånd. Det eneste jeg med sikkerhet jeg kan si jeg er detaljstyrt på, er plasseringen av alle bøkene mine. Der er jeg nødt til ha orden . Endret 17. oktober 2013 av Arabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå