Gå til innhold

Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har gjort en jente gravid, altså min kjæreste, hun tror det også.
vi hadde sex for 2 uker siden og for 1 uke siden hadde hun mensen, og denne uken har hun hodepine og feber. Jeg er SYYKT REDD! men har hørt at en jente ikke får mensen etter. liksom at det er forskinket, men hun fikk det 1 uke etter vi hadde sex! Hjelp ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får be henne ta en test å sjekke da.

Ikke ta sorgen på forhånd ;-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke problemstillingen her. Kjæresten har fått mensen etter sexen? Det er svært uvanlig at en kvinne er både gravid og får mensen samtidig.

Hodepinne og feber er ikke akkurat vanlige symptomer for graviditet.

Best å ta en test.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere tror hun er gravid? Hun har jo hatt mensen.

• Liker 1
Skrevet

det er lurt å være sikker da. det er ikke bare å hviske vekk et barn som er påvei som noe som er tegnet på et ark. viss du sjønte

Skrevet

Hvor gamle er dere? :P Har hun hatt mensen så er hun jo ikke gravid.

Anonymous poster hash: d314e...794
Skrevet

Du er ikke gammel nok til å ha sex enda... Ikke vet du hvordan kvinnekroppen fungerer, og ikke klarer du å bruke prevensjon.

Begynn å ta ansvar, før du ender opp med å måtte betale barnebidrag, eller enda verre (for deg..), måtte oppdra et barn.

Anonymous poster hash: 828bc...983
  • Liker 1
Skrevet

Du er ikke gammel nok til å ha sex enda... Ikke vet du hvordan kvinnekroppen fungerer, og ikke klarer du å bruke prevensjon.

Begynn å ta ansvar, før du ender opp med å måtte betale barnebidrag, eller enda verre (for deg..), måtte oppdra et barn.

Tror du dette hjelper ham?

Snillgutt97: Jeg tror nok ikke at hun er gravid. Ingen av tingene du beskriver er tegn på graviditet. Men som du sier; det er best å være sikker. Kjøp en graviditetstest og spør de som jobber på apoteket om når hun bør ta den o.s.v. Bra at du støtter henne. :)

Skrevet

Tror du dette hjelper ham?

Snillgutt97: Jeg tror nok ikke at hun er gravid. Ingen av tingene du beskriver er tegn på graviditet. Men som du sier; det er best å være sikker. Kjøp en graviditetstest og spør de som jobber på apoteket om når hun bør ta den o.s.v. Bra at du støtter henne. :)

Ja, om han hører etter og tar til seg rådene, så vil det åpenbart hjelpe ham i fremtiden. Det er nemlig temmelig godt bevist at å bruke beskyttelse ved sex forhindrer graviditet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...