Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal feire jula på hotell og vil gjerne ha en suite. Hva er vanlig å forvente av en suite, og har de boblebad? Mange av de jeg har kikket på virker bare som vanlige hotellrom med veldig mange kvadratmeter. Hva gjør man eventuelt med alle de kvadratmeterne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En suite har gjerne en stue i tillegge til soverom. Mange har større bad og ting som boblebad eller annen luksus. Men kort sagt så er en suite et stort og oppgradert hotellrom. Hva det innebærer kan variere fra hotell til hotell.

De ekstra kvadratmeterene bruker til å sitte på et annet møbel enn senga... slik man gjerne gjør på et vanlig hotellrom :)

Skrevet

Vi har ofte suite når vi reiser og flere ganger ville jeg faktisk foretrukket et vanlig rom istedenfor. Det blir rett og slett for stort når vi bare er to og bare skal bo der noen dager.

Anonymous poster hash: aa547...9cd

Skrevet

Suiter er praktiske om man reiser flere par/venner sammen og vil ha et sted å samles som ikke er et fellesareal. Eller om man har med barn. Kjekt å kunne lukke døra til soverommet om man vil sitte oppe litt lenger. Men for en vanlig helg på hotell tror jeg ikke at det hadde vært verd plassen og pengene for meg. Kjekt å ha en unnskylding for å ligge i senga og se på TV :)

Dessuten roter jeg meg aldri til å bruke et badekar uansett.

Skrevet

Suiter er praktiske om man reiser flere par/venner sammen og vil ha et sted å samles som ikke er et fellesareal. Eller om man har med barn. Kjekt å kunne lukke døra til soverommet om man vil sitte oppe litt lenger. Men for en vanlig helg på hotell tror jeg ikke at det hadde vært verd plassen og pengene for meg. Kjekt å ha en unnskylding for å ligge i senga og se på TV :)

Dessuten roter jeg meg aldri til å bruke et badekar uansett.

AB over igjen her.

Der fikk du sagt akkurat hva jeg mente :)

Anonymous poster hash: aa547...9cd

Skrevet

Jeg har en liten crush på store suiter når jeg skal være ett sted over flere dager. Du har en stue der du kan legge fra deg ting, ett bord du kan spise på og mange har også kjøkkenkrok eller roomservice inkludert i prisen. Badene er ofte store og luksuriøse, boblebadekar, stooor dusj osv.

En annen av tingene jeg liker ved suiter er den ekstra store arbeidsplassen de har satt inn, deilig å kunne sitte konsentrert ved ett stort skrivebord (ikke ett sånt lite som det ofte er er på vanlige hotellrom) ett par timer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...