AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Idag ble jeg tidligere ganske så kvalm, helt uten grunn, egentlig.. Er det mulig? Er det normalt at man i ny og ne kan bli utrolig kvalm, uten at det må foreligge noe spesielt bak det? Burde man kontakte lege, eller burde man bare vente å se hvordan det arter seg? Jeg har ekstrem angst, og lurer på om jeg er i en slags ond sirkel der angsten ledsager kvalme, og min frykt for å spy gjør det 10x verre. Er dette og mulig? Setter utrolig pris på svar!! :-) Anonymous poster hash: 1e1e1...239
kattepus89 Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Angst for å spy gjør jo at en gjerne kjenner etter mer og innbiller seg kvalme? Sånn har i alle fall jeg det. Det forsterker seg selv. Angsten gjør meg jo kvalm, så kjenner jeg kvalmen, så får jeg mer angst osv... Så ja, det høres normalt ut. Det hjelper forsåvidt å tenke at spyr jeg så spyr jeg... Det høres kanskje simpelt ut, men hvis du klarer å gi fra deg kontrollen så er sjansen større for at du kan kontrollere angsten. Paradoksalt nok...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #3 Skrevet 18. oktober 2013 Dette er faktisk noe som går om dagen. Kjenner noen som jobber i barnehage, og dette er vist noe alle der har hatt de siste 2 ukene. Ekstrem morgenkvalme, så er nok en del av et virus bare. Anonymous poster hash: 4e623...f87
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #4 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Idag ble jeg tidligere ganske så kvalm, helt uten grunn, egentlig.. Er det mulig? Er det normalt at man i ny og ne kan bli utrolig kvalm, uten at det må foreligge noe spesielt bak det? Burde man kontakte lege, eller burde man bare vente å se hvordan det arter seg? Jeg har ekstrem angst, og lurer på om jeg er i en slags ond sirkel der angsten ledsager kvalme, og min frykt for å spy gjør det 10x verre. Er dette og mulig? Setter utrolig pris på svar!! :-) Anonymous poster hash: 1e1e1...239 Jeg har ekstrem angst som fører til kvalme, jeg får kvalme av angsten helt uten videre, noen dager er verre enn andre. Så det kan faktisk hende det er bare hodet ditt også.. Jeg har i tillegg også frykt for å spy..!! Forferdelig å gjennomgå dette .. Føler meg fanget i egen kropp. Anonymous poster hash: c7484...ca3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå