Gå til innhold

Mon tro hva naboen tenker..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg som de aller fleste og kanskje alle, har jo selfølgelig behov for å bli tilfredsstilt, og når typen ikke er der for dama er man jo pent nødt å fikse selv! Noe som jeg er ganske så flittig på, så og si hver eneste dag ''må'' jeg, stortsett i dusjen da (er liksom bare dær jeg får til alene..) MEN, det som egentlig er det som er litt irriterende er jo det at jeg bor på på hybel og jeg bor vegg-i-vegg men en kar som bor i ei leilighet. Det er da et gammelt bygg så det er lytt og skal ikke så mye til før at man hører hverandre, særlig siden bade er vegg-i-vegg men han... :fnise:

uansett, jeg har jo bare blitt ''bedre og bedre'' med å lage litt lyder når jeg/vi holder på og lurer sån på hva han eventulelt tenker om han hører det? hahah, også når jeg har typen på besøk, det går jo ikke akkurat stille for seg.. har du noen gang hørt noen når det står på og hva tenker du da?? lurer bare på om det kanskje er litt upassende ovenfor han? Jeg kan jo ikke noe for at jeg er nødt å gi uttrykk for det jeg føler :engel: hva ville du som denne naboen ha tenkt og følt? er litt kleint når jeg tilfeldig møter på han selv om jeg ikke vet om han har hørt noe haahah

Lenge leve følelsen for å uttrykke seg der man gjør det best!

Anonymous poster hash: 7fabe...bae
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bodd i hybelhus i mange år, må si jeg er ganske vant med å høre noen ha seg.

For meg blir det bare bakgrunnsstøy, tenker ikke over det.

Men jeg også lurer på hva de over meg tenker når jeg og typen holder på, husker da jeg flyttet inn i sommer så spurte huseieren om jeg hørte noe til dem (tramping i gulv osv), så sa jeg nei, men jeg torte ikke å spørre om han hører noe til meg.. *kremt* ville ikke vite det :-D

Skrevet

Jeg hadde bare syns det var en smule irriterende, og ikke brydd meg noe mer om det. Når man bor sånne steder blir det alltid lyder uansett, uansett om det er fra TVen eller om det er sex som har skylden.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe særlig om det, har et nabopar som har seg så og si hver helg, har blitt vant til det.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke noe særlig om det, har et nabopar som har seg så og si hver helg, har blitt vant til det.

Hver helg? Du er heldig (og naboen mindre heldig?). Mine har seg flere ganger om dagen. Og til de som tror at det er pirrende, nei takk, det er vanvittig irriterende og pinlig.

Anonymous poster hash: 79a01...573

Skrevet

Du er heldig (og naboen mindre heldig?).

Jeg vil vel heller si at det er naboene som er heldige, etter lydene å dømme. xD

Skrevet

Jeg vil vel heller si at det er naboene som er heldige, etter lydene å dømme. xD

Jeg mente at de er uheldige hvis det bare er i helga, jfr. mine :P Og du er heldig som slipper unna på hverdager. Jeg kan ikke ha gjester over med mindre det er folk jeg er villig til å diskutere med om det foregår mishandling eller noe helt annet hos naboen. Aaah, aaah, aaaaaaaaaaaaaaahhh! Hyyyyyl! Jeg har dog erfaring med slike naboer fra før, og den perioden der varer sjelden lenge. Usikker på om det kommer av at folk skjerper seg når det kommer klager, eller om den verste fake-perioden går ganske fort over av seg selv.

Skrevet

Jeg mente at de er uheldige hvis det bare er i helga, jfr. mine :P Og du er heldig som slipper unna på hverdager. Jeg kan ikke ha gjester over med mindre det er folk jeg er villig til å diskutere med om det foregår mishandling eller noe helt annet hos naboen. Aaah, aaah, aaaaaaaaaaaaaaahhh! Hyyyyyl! Jeg har dog erfaring med slike naboer fra før, og den perioden der varer sjelden lenge. Usikker på om det kommer av at folk skjerper seg når det kommer klager, eller om den verste fake-perioden går ganske fort over av seg selv.

Ah, da er jeg med. ;) Vel, kan jo hende at det er ekstra digg om de klarer å holde seg resten av uka.

Skjønner at det er flaut med nabosex når man har gjester i huset. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...