AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #1 Skrevet 17. oktober 2013 I dag oppdaget jeg en kul i brystet. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvor den ligger. Men den er ikke under brystene, hvis du tenker deg hvor puppene er. Fra kløfta så er det 2-3 cm opp, så kommer jeg til en avlang, flat "kul" som jeg ikke har lagt merke til før. Det gjør ikke vondt når jeg klemmer der, men det gjør vondt etterpå. Den er ikke akkurat mjuk, men ikke hard heller. Har hatt smerter i brystet en stund nå. Kan det være en infeksjon eller betennelse? Noen som har hatt det? Anonymous poster hash: 9f311...df4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #2 Skrevet 17. oktober 2013 Kan være en betennelse ja, så er lurt å gå til legen slik at du evt. kan få antibiotika eller det som trengs! :-) Anonymous poster hash: d0e60...e22
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #3 Skrevet 17. oktober 2013 Alle kuler skal sjekkes. Anonymous poster hash: e415e...890
Magnifique Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Hei. Tenk på at ingen på KG (fagperson eller ei), kan stille en diagnose over nett. Det beste er om du bestiller deg en legetime og får kulen sjekket. - Lykke til
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Hei. Tenk på at ingen på KG (fagperson eller ei), kan stille en diagnose over nett. Det beste er om du bestiller deg en legetime og får kulen sjekket. - Lykke til Ja. Det vet jeg, men om det finnes noen som har hatt det og vet hva jeg skal gå ut ifra. Ringte legen i dag, men de hadde fult opp både i dag og i morgen. Så om jeg kunne vente til neste uke, så hadde det vært bra, Men da hadde jeg ikke lagt merke til kulen enda, da hadde jeg bare smerter. Men hvis det ble verre, så måtte jeg bare ringe i morgen. Anonymous poster hash: 9f311...df4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå