Gå til innhold

hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig. "Mitt bryllup var dyrere enn ditt". Blæh....

Anonymous poster hash: 12498...b80

Jeg skjønner ikke helt hvordan du får til det. TS spurte hvor mye bryllupet til folk kosta. Folk svarer. Er det sånn at kun de som betalte mindre enn en viss sum får lov til å svare da? Hvor er i tilfelle denne magiske grensa for når det er skryt eller ikke?

Yvonne: du har svart på forrige side også. Tipper det er grunnen til den bunnløse frustrasjonen til stakkars AB b80. (av en eller annen grunn er du da skrytete fremfor glemsk. Gudene vet hvorfor)

Anonymous poster hash: e6779...c87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan du får til det. TS spurte hvor mye bryllupet til folk kosta. Folk svarer. Er det sånn at kun de som betalte mindre enn en viss sum får lov til å svare da? Hvor er i tilfelle denne magiske grensa for når det er skryt eller ikke?

Yvonne: du har svart på forrige side også. Tipper det er grunnen til den bunnløse frustrasjonen til stakkars AB b80. (av en eller annen grunn er du da skrytete fremfor glemsk. Gudene vet hvorfor)

Aha, I see. Vel, jeg kan informere om at det handler om glemskhet fremfor noe annet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis du ville skryte så burde vel summen ha økt andre gang du nevnte det? :fnise:

Skrevet

Hvis du ville skryte så burde vel summen ha økt andre gang du nevnte det? :fnise:

Indeed. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Runforit
Skrevet

Hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen?

0 kroner

Hvor mye budsjett hadde dere på alkohol?

0 kroner

Hva tenker du er "vanlig" å betale for et bryllup?

Har vært i bryllup som må ha kostet minst 250.000 så tenker mellom 100.000-500.000

Hvor mange gjester var det i bryllupet?

Bare nærmeste familie

Vi var ung, han 24 og jeg 26 og vi hadde bare tenkt oss på Tinghuset og så drar på bryllupsreise siden vi ikke hadde veldig god råd på den tiden.

Familien godtok ikke det så de betalte for festmiddag og bryllupsreise. Verdien kom vel på ca. 70.000,-

I dag jobber jeg innen kundebehandling og mannen eier eget firma.

Skrevet

1.Hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen?

Ca. 250.000-300.000

2.Hvor mye budsjett hadde dere på alkohol?

Hadde ikke noe eget budsjett på alkohol. Kjøpte kuvertpris for gjestene inkl. vin til maten (ca. 1500-1700 per person inkl. vin, treretters middag, noe blomster på bordene, lokalleie og servitør mv., bryllupskake). Hadde betalbar etter middag, da hadde gjestene fått 1-2 glass musserende, 1 glass hvitt (med påfyll), 2 gode glass rødt, dessertvin og avec til kaffen. De fleste var godt fornøyd da. Du vil ikke at bryllupet skal være en fyllefest heller.

3.Hva jobber du og din mann med?

Vi jobber i det private næringslivet begge to. Tjener hhv. 600' og 500'. Kunne ikke hatt så dyrt bryllup om vi ikke fikk hjelp av foreldre.

4.Hva tenker du er "vanlig" å betale for et bryllup?

Kommer helt an på hva du ønsker deg! Fullt mulig å gifte seg for 50.000, men vil tro man lett havner på 150.000 hvis man ønsker seg middag, kake, ny kjole og proff fotograf. Vi vurderte å reise til Roma og gifte oss på ambassaden, hadde vært koselig det også :)

5. Hvor mange gjester var det i bryllupet?

Ca. 80, tror jeg.

På forhånd takk for svar:)

Anonymous poster hash: 12347...735

Skrevet

Hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen?

0 kroner

Hvor mye budsjett hadde dere på alkohol?

0 kroner

Hva tenker du er "vanlig" å betale for et bryllup?

Har vært i bryllup som må ha kostet minst 250.000 så tenker mellom 100.000-500.000

Hvor mange gjester var det i bryllupet?

Bare nærmeste familie

Vi var ung, han 24 og jeg 26 og vi hadde bare tenkt oss på Tinghuset og så drar på bryllupsreise siden vi ikke hadde veldig god råd på den tiden.

Familien godtok ikke det så de betalte for festmiddag og bryllupsreise. Verdien kom vel på ca. 70.000,-

I dag jobber jeg innen kundebehandling og mannen eier eget firma.

Bryllupet dere kostet jo fortsatt noe selv om dere ikke betalte selv...

Skrevet

1.Hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen? 25000

2.Hvor mye budsjett hadde dere på alkohol? 5000

3.Hva jobber du og din mann med? Omsorgsarbeider og sjåfør

4.Hva tenker du er "vanlig" å betale for et bryllup? 50000-200000

5. Hvor mange gjester var det i bryllupet? 8

Anonymous poster hash: 480ce...4b5

Skrevet

1.Hvor mye kostet bryllupet ditt til sammen? ca. 100 000,-
2.Hvor mye budsjett hadde dere på alkohol? Uvist
3.Hva jobber du og din mann med? Produksjonsarbeider & tømrer
4.Hva tenker du er "vanlig" å betale for et bryllup? 80 000,-
5. Hvor mange gjester var det i bryllupet? 66 til middag, 82 til kaffe
På forhånd takk for svar:)

Anonymous poster hash: ebfde...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...