Gå til innhold

Høysentiv?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har i det siste blitt mere og mere oppmerksom på dette høysenitive fokuset som er rundt om kring i media og slikt, og kjenner meg godt igjen i dette! men er det noen av dere som merker dette fysisk? kan jo bare starte med meg selv!

-Kroppen min takler stress dårlig og da mener jeg synsforstyrrelser, krøll på tunga, verk i hele kroppen, samt hjertebank!

- kan plutselig få øresus

- dirring, urolighet i brystet når andre snakker om et sensitivt tema med mye følelser

-når jeg gråter så får jeg alltid hodepine eller hjertebank, følelensene strømmer på!

er det flere av dere som er høysenitiv og kjenner det fysisk på kroppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også høysensitiv i stor grad. I følge artikler osv. har ca. 20 % av verdens befolkning dette personlighetstrekket, men det virker ikke som det er ikke mange som diskuterer det her inne.

Jeg syns det er veldig slitsomt å være høysensitiv. Jeg vet jo ikke hvordan det hadde vært å ikke være det, men tror jeg hadde hatt et mye bedre liv med mer energi hvis jeg ikke var det. Men jeg vet ikke.

Anonymous poster hash: d0450...13f

Skrevet

Jeg er også høysensitiv. Merker det fysisk i form av mye angst.



Anonymous poster hash: 54b25...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...