AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Tror ikke egentlig jeg har klamydia, men man kan jo aldri være for sikker. Skulle tatt en klamydiatest før jeg begynner å ha sex med ny partner, så jeg kan garantere han at jeg er frisk. Helsestasjonen her er åpen én gang i uka, men det er alltid kø.. Og jeg hadde ikke mulighet i dag uansett. Kom over siden til Unilabs Labratoriemedisin: klamydiatester.no Kan man stole på dette? Er det seriøst? Hadde vært så greit å bare kunne gjøre det hjemme, uten å måtte sitte i kø og når det passet meg. Anonymous poster hash: 4028c...a83
Lea2 Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Ring en vanlig gynekolog, bestill time og få testet deg. Det bør vel egentlig gjøres en gang i blant uansett. Da får du testet deg for de ørten og fjørti andre seksuelt overførbare sykdommene også, i tillegg til å få sjekket om det er noe annet du bør være oppmerksom på.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 ring legen å få en time? det er jo bare en pisseprøve. gjorde det senest i dag fordi jeg liker å være trygg på at jeg ikke skal smitte noen om jeg har hatt ubeskyttet samleie. ja det er dumt å ikke bruke kondom, men i alkoholens rus og hete er det ikke alltid man tenker over det, helt til dagen derpå Anonymous poster hash: 2a1bd...cfb 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Tar man med denne urinprøven hjem, eller går man bare på et toalett på legesenteret/helsestasjonen eller hvordan foregår det? hvor fort får man svar? Flyttet hit for ikke så lenge siden, og har ikke fastlege her jeg bor nå. Står på venteliste til legen jeg vil ha her. Men det er gratis helsestasjon, så da får jeg benytte meg av den enn så lenge. Bare møter man opp på helsestasjonen og setter seg i kø? eller er det en luke som på legesenteret, hvor jeg må si hva det gjelder? eller hva skjer på en helsestasjon? Jeg har egentlig nesten aldri vært hos legen. Mange år siden sist. Og har vel kun vært på helsestasjon i forbindelse med vaksiner som barn. Liker ikke å gå til et sånt type sted og ikke ane hvem jeg skal henvende meg til, i hvilken rekkefølge ting skal sies og gjøres, og hva som skal skje. Anonymous poster hash: 4028c...a83
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Tror ikke egentlig jeg har klamydia, men man kan jo aldri være for sikker. Skulle tatt en klamydiatest før jeg begynner å ha sex med ny partner, så jeg kan garantere han at jeg er frisk. Helsestasjonen her er åpen én gang i uka, men det er alltid kø.. Og jeg hadde ikke mulighet i dag uansett. Kom over siden til Unilabs Labratoriemedisin: klamydiatester.no Kan man stole på dette? Er det seriøst? Hadde vært så greit å bare kunne gjøre det hjemme, uten å måtte sitte i kø og når det passet meg. Anonymous poster hash: 4028c...a83 Kjøp din test som inkluderer behandling hvis du er positiv http://klamydiatest.net/ svar innen 10 minutterm test hjemme i fred og ro Anonymous poster hash: 224fe...45f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Klamydiatesting hos fastlegen er gratis for pasienten.Anonymous poster hash: dd0ec...a39 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #7 Skrevet 17. oktober 2013 Tar man med denne urinprøven hjem, eller går man bare på et toalett på legesenteret/helsestasjonen eller hvordan foregår det? hvor fort får man svar? Flyttet hit for ikke så lenge siden, og har ikke fastlege her jeg bor nå. Står på venteliste til legen jeg vil ha her. Men det er gratis helsestasjon, så da får jeg benytte meg av den enn så lenge. Bare møter man opp på helsestasjonen og setter seg i kø? eller er det en luke som på legesenteret, hvor jeg må si hva det gjelder? eller hva skjer på en helsestasjon? Jeg har egentlig nesten aldri vært hos legen. Mange år siden sist. Og har vel kun vært på helsestasjon i forbindelse med vaksiner som barn. Liker ikke å gå til et sånt type sted og ikke ane hvem jeg skal henvende meg til, i hvilken rekkefølge ting skal sies og gjøres, og hva som skal skje. Anonymous poster hash: 4028c...a83 Anonymous poster hash: 4028c...a83
skyflakes Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Tar man med denne urinprøven hjem, eller går man bare på et toalett på legesenteret/helsestasjonen eller hvordan foregår det? hvor fort får man svar? Flyttet hit for ikke så lenge siden, og har ikke fastlege her jeg bor nå. Står på venteliste til legen jeg vil ha her. Men det er gratis helsestasjon, så da får jeg benytte meg av den enn så lenge. Bare møter man opp på helsestasjonen og setter seg i kø? eller er det en luke som på legesenteret, hvor jeg må si hva det gjelder? eller hva skjer på en helsestasjon? Anonymous poster hash: 4028c...a83 Det kommer jo ann på hvordan de gjør det på din helsestasjon. Dra dit, det er gratis, gå bort til luka/resepsjonen og spør om hva du skal gjøre. På helsestasjon for ungdom der jeg bodde hos går man inn å setter seg å venter, så blir man ropt opp. Ikke verre enn som så
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Klamydia er ikke det eneste du trenger å teste deg for, for å si det mildt. Anonymous poster hash: 81414...632
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå