Gå til innhold

Spørsmål om NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angsten min slår inn. Hva om man ikke trivdes på praksisplassen sin fordi man har angst av å dra ditt? Jeg mister søvn, er syk dagen lang og jeg klarer ikke dette!!! Jeg har ikke vært der lenge...Jeg vil gjerne finne meg en annen praksisplass hvor det er roligere (klesbutikk eller noe sånt) eller på jobbkurs. Tror du at de vil være motvillige for dette?

Jeg VET at dere på KG er ikke NAV eksperter, men jeg setter pris om det er noen her som kan gi meg en liten pekepinne på dette hvis du har hørt om noe lignende.

Takker. Og spar meg for slemme kommentarer.



Anonymous poster hash: bb685...689
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke de vil være motvillige om du selv mener at det er bedre for deg å være i klesbutikk. Dersom du selv kommer med konkrete forslag er det kanskje lettere for NAV å godkjenne det? Jeg vet ikke, men håper det ordner seg.



Anonymous poster hash: a6e01...f39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med praksis er jo at du skal lære å være i arbeid, hindrer angsten deg i å møte opp på det opplegget du har nå må du prate med evt psykolog og NAV-behandler så finner dere en løsning på dette. Det er tøft det du går gjennom selv om ikke alle kan forstå det, men NAV er som regel behjelpelig! Målet deres er trossalt å få deg i arbeid.



Anonymous poster hash: 5d8d0...736
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Regner med at det skal gå greit. Du har jo faktisk prøvd (hvor lenge forresten?) og siden du har prøvd så godtar Nav at du tester ut noe annet, litt mindre "farlig" og så kanskje bygge deg oppover i enda "verre" praksisplasser.

For en foklaring men håper du skjønner hva jeg mener.. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget med praksis er jo at du skal lære å være i arbeid, hindrer angsten deg i å møte opp på det opplegget du har nå må du prate med evt psykolog og NAV-behandler så finner dere en løsning på dette. Det er tøft det du går gjennom selv om ikke alle kan forstå det, men NAV er som regel behjelpelig! Målet deres er trossalt å få deg i arbeid.

Anonymous poster hash: 5d8d0...736

Ja, jeg er registrert på et kontor hvor NAV folka er faktisk flinke. Jeg skal gi det en uke til for å se om angsten demper seg, og etter det får jeg vel finne en annen løsning om det ikke ordner seg.

Regner med at det skal gå greit. Du har jo faktisk prøvd (hvor lenge forresten?) og siden du har prøvd så godtar Nav at du tester ut noe annet, litt mindre "farlig" og så kanskje bygge deg oppover i enda "verre" praksisplasser.

For en foklaring men håper du skjønner hva jeg mener.. Lykke til :)

I en uke nå...takk for forklaringen :)

Håper ikke de vil være motvillige om du selv mener at det er bedre for deg å være i klesbutikk. Dersom du selv kommer med konkrete forslag er det kanskje lettere for NAV å godkjenne det? Jeg vet ikke, men håper det ordner seg.

Anonymous poster hash: a6e01...f39

Ja, hvis jeg ønsker å bytte ved utgangen av neste uke skal jeg ta kontakt med et par steder for da er det lettere for dem å si ja. Håper egentlig på en jobb med lite kundekontakt. Matbutikken jeg jobber i ble ganske mye for meg...

Anonymous poster hash: bb685...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er registrert på et kontor hvor NAV folka er faktisk flinke. Jeg skal gi det en uke til for å se om angsten demper seg, og etter det får jeg vel finne en annen løsning om det ikke ordner seg.

I en uke nå...takk for forklaringen :)

Ja, hvis jeg ønsker å bytte ved utgangen av neste uke skal jeg ta kontakt med et par steder for da er det lettere for dem å si ja. Håper egentlig på en jobb med lite kundekontakt. Matbutikken jeg jobber i ble ganske mye for meg...

Anonymous poster hash: bb685...689

Oi, ja i matbutikk er det stort kjør med mange mennesker. Tror ikke det skal være vanskelig å argumentere for at du vil fungere bedre og ha det bedre med å arbeide på et sted med mindre mennesker å forholde seg med.

Stå på videre! :)

Anonymous poster hash: 09e4d...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...