Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker for tiden moroccan oil, og synes det er kjempe god! Men jeg synes den er litt dyr. Finnes det noen billigere, men like gode håroljer? Og hvor går det an å få tak i disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Define sin. Trekker raskt inn i håret og gjør ikke håret fett (Noe jeg hadde erfaring med at Morroccan oil gjorde med mitt hår). Du får kjøpt Define sin hårolje i matvarebutikker over hele landet, tror de koster rundt 80,- og er VEEELDIG drøye i bruk.

Skrevet (endret)

Hei :)

Nå vet jeg ikke hvilken hårtype du har, men jeg har nylig begynt å bruke Biolage Exsuisite Oil Tamanu Blend Strengthening Treatement fra Matrix. Den passer utmerket på mitt nordiske, lyse og tynne hår, og er en lettere variant enn Moroccan oil´en i light versjon. Den gir masse glans og håret ser veldig fresht ut etter bruk. Olja lukter også diskret himmelskt. Prisen er heller ikke å si noe på, 105 kr.

Iflg. produsenten skal olja også forhindre slitasje og splittede tupper. Det kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har brukt denne mer enn i et par uker.

Endret av laperla
Skrevet

Jeg liker Define sin. Trekker raskt inn i håret og gjør ikke håret fett (Noe jeg hadde erfaring med at Morroccan oil gjorde med mitt hår). Du får kjøpt Define sin hårolje i matvarebutikker over hele landet, tror de koster rundt 80,- og er VEEELDIG drøye i bruk.

Den var billig! Og greit å kunne få tak i den overalt :)

Skrevet

Hei :)

Nå vet jeg ikke hvilken hårtype du har, men jeg har nylig begynt å bruke Biolage Exsuisite Oil Tamanu Blend Strengthening Treatement fra Matrix. Den passer utmerket på mitt nordiske, lyse og tynne hår, og er en lettere variant enn Moroccan oil´en i light versjon. Den gir masse glans og håret ser veldig fresht ut etter bruk. Olja lukter også diskret himmelskt. Prisen er heller ikke å si noe på, 105 kr.

Iflg. produsenten skal olja også forhindre slitasje og splittede tupper. Det kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har brukt denne mer enn i et par uker.

Jeg har tykt hår. Blir fortere fett i hodebunnen, men er mer tørt i tuppene. Men den går jo an å prøve :) Og supert om den lukter godt, elsker god lukt av håret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...