Gå til innhold

Filming

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen spurte under en diskusjon rundt sextemaet,om jeg noen gang kunne tenke meg at vi kanskje filmet akten. Jeg svarte ikke "Nei aldri! Æsj!", men mer lo det bort. Nå vet jeg ikke hvordan han mente at vi skulle få det til heller. Jeg kunne ikke tenkt meg at han eller jeg skulle filme med mobilkamera under seansen,det blir veldig kleint føler jeg. Litt ekkelt. Men med et ordentlig kamera kanskje, som står litt på avstand? Er ikke interessert i at ting skal vises skikkelig. Dette fortalte jeg ikke da,for hadde jeg det hadde det blitt masing om det,og jeg er overhodet ikke inne på tanken om å gjøre det pr dags dato. Men vil egentlig høre med dere andre? Er det "vanlig" å gjøre slikt? Nå tenker jeg hvis man tar utgangspunkt i par som kanskje har vært sammen en stund. At det er med en man stoler på og sånn.

Er det en del av sexlivet, syns dere det er problemfritt,og hva fikk dere til å gjøre det? Lurer jo fælt på om jeg er litt for prippen..

Anonymous poster hash: ee147...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri gått med på verken filming eller foto av noe som involverte ansiktet mitt eller andre identifiserbare ting.

Anonymous poster hash: 2db67...45d
Skrevet

Man bør være forsiktig med å filme, ting kan komme på avveie, både ved brudd og ved uhell. Selv om det slettes eller disken den er lagret på formateres, så kan det hentes frem igjen, det blir rett og slett et spørsmål om hvor korrupt(ødelagt) filen blir. Har vært med på å herpe en disk så langt det lar seg gjøre... Så du burde virkelig stole på partneren din først og fremst tenker jeg.

For de andre ville jeg nok satt kamera slik at ansikter ikke vises/brukt masker eller noe slikt. Anonymiser det rett og slett, ikke gjenkjennelige ting, bilder etc. Har selv en slik video av samboeren, kan ikke se det er han i det hele tatt, og det hvite flisbelagte gulvet er jo ikke akkurat så avslørende:P

Greit, man blir kanskje sittende å se på hver lille skavank man har(har hatt med speil i senga, vet alt om det, lol!), men er morro også:)

Anonymous poster hash: 21dbd...085
Skrevet

Det høres veldig spennende ut, og jeg kunne godt tenkt meg å gjøre det. Men jeg har hørt uendelige skrekkhistorier om filmer på avveie, så jeg hadde aldri gjennomført det. I så fall måtte vært sånn at både vi og omgivelsene var helt anonymt, og ikke gjennkjennelige på noen som helst måte. Hadde vært artig å hatt et par sånne filmer til eget bruk (vi har også vært sammen lenge), men disse skrekkhistoriene skremmer meg litt fra tanken.

Skrevet

Ts her. Takk for svar! Er enig med dere, det følger med en stor risiko om man skal gå så langt å filme..det er også én av grunnene til at jeg ikke er så gira på det. Jeg tror ikke mannen hadde lagt ut noe,men man vet ALDRI. Jeg er bare litt i tankemodus,ettersom sexlivet vårt er litt rutinepreget og "kjedelig" for tiden.. Jeg merker på han at han ønsker stjerner og fyrverkeri innimellom. Vet bare ikke hvor grensa mi går.... Vi har gått igjennom det meste,så det er vanskelig å komme med noe nytt liksom..!

Skrevet

Ts her. Takk for svar! Er enig med dere, det følger med en stor risiko om man skal gå så langt å filme..det er også én av grunnene til at jeg ikke er så gira på det. Jeg tror ikke mannen hadde lagt ut noe,men man vet ALDRI. Jeg er bare litt i tankemodus,ettersom sexlivet vårt er litt rutinepreget og "kjedelig" for tiden.. Jeg merker på han at han ønsker stjerner og fyrverkeri innimellom. Vet bare ikke hvor grensa mi går.... Vi har gått igjennom det meste,så det er vanskelig å komme med noe nytt liksom..!

Men dere kan jo sprite opp sexlivet med noe annet:) Håndjern, blindfold, annet leketøy... Dere kan jo gå på kondomeriet.no sammen f.eks?

Anonymous poster hash: 21dbd...085

Skrevet

Det har jeg faktisk foreslått for ham..!:) men han var litt skeptisk..altså,han er veldig åpen for å prøve nye ting og sånn,men tror han tenker at det er unødvendig.. Vi har vært innom det med håndjern bla,og vi prøvde det én gang. Det var artig nok,men var liksom ikke helt oss tror jeg. Han er en leken type,men liker kanskje ikke at man skal legge en regi for hvordan sexen skal foregå..vi har prøvd å ha med andre leketøy(vibratoren min), og det tror jeg falt i smak. Han syntes det var ok at jeg tok meg av "egen nytelse" for en gangs skyld,mens han kunne kjøre på. Men der igjen er jeg litt sjenert. Liker ikke å bruke vibrator framfor ham. Å der har jeg skjønt at jeg skiller meg ut - for det er visst en selvfølgelighet i det for Kari nordmann? Det er ikke noe pes liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...