AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er hulfot - både på langs og på tvers - og det gjør vondt!! Jeg har fotsenger, med støtte spesielt for tverrhulfoten (bare tåballe til lilletå og storetå, som treffer bakken). Men fotsenger funker ikke. Jeg har ekstremt smal fot også, så jeg må ha små sko og siden foten bygger så høyt opp, så finner jeg ingen sko der fotsengene passer. Blir ofte for mye press på oversiden av foten selv om det er sko med snøring og skoene er en størrelse større en normalt. Ofte får jeg gnagesår også, siden foten kommer unormalt høyt opp i skoene. Ikke kan jeg bruke pene sko heller. Og jeg som helst skulle levd i pumps og støvletter med heler Ikke kan jeg gå lange fotturer i skog og fjell heller, noe jeg savner veldig. En fyr som solgte løpesko, sa jeg kunne trene opp og styrke føttene. Til og med "knekke" ut bøyen ved tåballene, slik at alle tåballer treffer bakken. Men hvordan? Noen som har "trent" opp slike føtter? Andre tips? Noen likesinnede der ute? Jaja om ikke annet, så har jeg pene føtter om enn noe ubrukelige Anonymous poster hash: 8455d...98d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå