Gå til innhold

En ung engel


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Jeg lurer på om jeg kan få bli den unge engelen deres? Jeg drikker som regel bare vann, men hvis jeg må drikke pærebrus, er det noe jeg vil gjøre for å få ta del i felleskapet.

Jeg føler meg nemlig så utrolig deprimert akkurat nå.. Har så lyst til å legge meg ned å dø, selv om jeg ikke vil gi meg så lett. Alt er så komplisert i mitt 17årige hodet.

Jeg depper... og icon_cry.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ice W. !!

Er du trist og lei... Det er ikke noe godt. Du kan fortelle meg hvis du vil.

*sender en stooor klem til deg*

Jeg er forresten sikker på at Væren, som er menighetsoverhode og englemamma, vil godta søknaden din. Så vidt jeg vet så har vi ingen ung engel! icon_smile.gif

Klem fra psykologengel,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Velkommen Ice_White!

Vi har ingen ung engel her ennå nei, men vil bare si at hvis det skulle være noe er jeg her for deg! Er like gammel som deg og går under tittelen svartkledd miniengel. Det å være mini er vel noenlunde det samme som å være ung er det ikke? Vi er da alle mini i våre yngste år... icon_rolleyes.gif

Men velkommen skal du være! Regner med at englemamma snart behandler søknaden din!

Masse klemmer,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Ice_White!

Jeg prøvde å svare deg allerede i går, men så mistet jeg kontakt med serveren min, og så mistet jeg det jeg hadde skrevet!

Du er selvfølgelig hjertelig velkommen i vårt varme og muntre fellesskap, og er det noe som gjør deg lei og deppa er det mange kloke hoder her på KG som helt sikkert vil høre på det du har å si!

Gode klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Tusen takk, Væren. Jeg er her kanskje ikke så ofte, men når jeg er her, skal jeg i hvert fall ikke være den som rakker ned på noen:)

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...