AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Etter jeg fikk ME har jeg slitt voldsomt med byller i indre kjønnslepper. Kanskje ikke byller er riktig ord, men det blir harde klumper som etterhvert sprekker, så kommer det ut puss/blod. Vet ikke om det er pga lymfer, får ikke noe klokt svar fra leger. Rent GU messig så er alt OK. Ganske ubehagelig kan du si. Lurer på om noen andre har problemer med det samme, ME eller ikke? Anonymous poster hash: 0b856...674
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Det er kjertler i underlivet, som er der for å lage 'smøremiddel' når en blir kåt og skal ha sex. Disse kan det gå betennelse i, var i hvert fall forklaringen jeg fikk. Fikk også sånne 'kuler' innimellom, som sprakk til sist når betennelsen kom ut. Har dessverre ingen gode råd å komme med. For meg gikk det over når min generelle helsetilstand ble litt bedre, har også ME. Jobba mye med å forbedre immunforsvaret mitt, probiotika og sånne ting. Anonymous poster hash: 84af6...dcc
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Immunforsvaret mitt er veldig godt, godt kosthold, mye grønt. Men siden jeg er så mye inaktiv jobber jo lymfesystemet temmelig dårlig i forhold til å skille ut avfallsstoffer, så jeg får begynne med infrarød badstu. Mener jeg hadde lite problemer da jeg tok dette hyppig, så får prøve igjen. Anonymous poster hash: d94d7...a14
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Høres ut som et legebesøk, litt dagkirurgi og antibiotika kan være en god ide. Det er ikke alltid slikke byller går over, om man ikke får tømt dem skikkelig. Antibiotika vil så hindre nydanning av byller. Du har en infeksjon rett og slett. Ofte gir gule stafylokokker slike byller (abcesser). Anonymous poster hash: 62c24...679
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Antibiotika er helt uaktuellt. Det oppstår vel fordi lymfesystemet sliter pga sykdom, så jeg går heller for en mer skånsom variant som IR sauna. Anonymous poster hash: d94d7...a14
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Antibiotika er helt uaktuellt. Det oppstår vel fordi lymfesystemet sliter pga sykdom, så jeg går heller for en mer skånsom variant som IR sauna. Anonymous poster hash: d94d7...a14 Jaja, lykke til.Anonymous poster hash: 62c24...679
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Jaja, lykke til.Anonymous poster hash: 62c24...679 Lite vits å trykke i meg antibiotika når jeg vet at det får en allerede syk kropp til å bli enda verre (uhyre overfølsom for sterkere medikamenter, særlig antibiotika). Og kronisk soppineksjon er for meg enda verre enn noen dager med ubehag nå og da. Så et lett valg Anonymous poster hash: d94d7...a14
altflyter Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Mest sannsynlig er det nok bare tette hårsekker eller lymfeknuter, men du må uansett komme deg til legen med det. Ingen her inne kan begynne å stille diagnoser på deg. Dra til legen du
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Lite vits å trykke i meg antibiotika når jeg vet at det får en allerede syk kropp til å bli enda verre (uhyre overfølsom for sterkere medikamenter, særlig antibiotika). Og kronisk soppineksjon er for meg enda verre enn noen dager med ubehag nå og da. Så et lett valg Anonymous poster hash: d94d7...a14 Jeg hadde gitt legen en sjanse til å vurdere det, og vurdere hvilke medikamenter du tåler. Infeksjoner som ikke behandles kan i verste fall spre seg og gi spsis (blodforgiftning), som er livstruende. Å gå med byller i underlivet, fordi man ikke vil bruke antibiotika, høres ikke ut som noe ajakktrekk. De bakteriene kan gjøre skader på vevet og gi deg stygge arr (og som sagt, i verste fall spre seg). Om man får sopp av antibiotika, kan man be legen om Diflucan, som man tar i etterkant av kuren. Anonymous poster hash: 62c24...679
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #10 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde gitt legen en sjanse til å vurdere det, og vurdere hvilke medikamenter du tåler. Infeksjoner som ikke behandles kan i verste fall spre seg og gi sepsis (blodforgiftning), som er livstruende. Å gå med byller i underlivet, fordi man ikke vil bruke antibiotika, høres ikke ut som noe sjakktrekk. De bakteriene kan gjøre skader på vevet og gi deg stygge arr (og som sagt, i verste fall spre seg). Om man får sopp av antibiotika, kan man be legen om Diflucan, som man tar i etterkant av kuren. Anonymous poster hash: 62c24...679 Anonymous poster hash: 62c24...679
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå