Mike Waters Skrevet 18. oktober 2013 #21 Skrevet 18. oktober 2013 Det er vel en velkjent kilde til drama, men alikvel en mange av oss havner i okke som. Puling er en utbredt og eldgammel tradisjon, hvordan er det med jobben? 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #22 Skrevet 18. oktober 2013 Vil ha han.. men er ikke ute etter noe forhold... Anonymous poster hash: ac1db...4c4
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #23 Skrevet 22. oktober 2013 Vet hvordan du har det... Jeg har aaaltfor lyst på en av avdelingslederne på jobben. Bare at i mitt tilfelle er han i et forhold, og ser ut til å ha mistet interessen han pleide å vise for meg. Angrer på at jeg var så avvisende med ham nå, selvsagt. FML. Du er heldig som har funnet deg en singel en. Dra på julebordet og pul han! Anonymous poster hash: 9fb56...b14
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #24 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg er betalt av sjefen.... Anonymous poster hash: deff9...b8f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #25 Skrevet 23. oktober 2013 Hvis det var overfladiskhet, kan noen da fortelle hvorfor jeg er betatt av sjefen når kjæresten min er smartere, har bedre jobb og ser bede ut. Klarer heller ikke å forstå meg på sjefen. Er ung og ganske attraktiv ung jente blant masse eldre folk med unntak av oss. Noen ganger virker det som at han bryr seg og flørter, han er veldig oppsatt på at jeg skal ha kontakt med ham i stedet for den jeg egentlig skal rapportere til. Hjelper å holde seg unna ham så det har jeg gjort de siste ukene. Sittet på kontoret og snakket med ham minst mulig. Tror han merker det. Anonymous poster hash: a95c6...ac5
Druid Skrevet 23. oktober 2013 #26 Skrevet 23. oktober 2013 Er det ulovlig å date sjefen..? Hmmm, den loven må være ny. Mange steder det er oppsigelsesgrunn, og i visse nivå tror jeg faktisk det er direkte ulovlig. Hos oss er det i og for seg lovlig, men personlig synes jeg det er utrolig uprofesjonelt og selv om jeg har en søt liten snelle som jeg faktisk har hatt morro med før hun ble plassert under meg i hirarkiet, har jeg valgt det bort nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå