AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har møtt en ny mann som jeg liker veldig godt. Vi har en helt fantastisk kjemi, like interesser, verdier, yrker osv. Vi har flørtet en stund og jeg har fantasert om å ha sex med ham. Han er også fantastisk flink til å kysse. Men, for det er selvfølgelig et men, sexen fungerer dårlig. Det ble en skikkelig nedtur. Magen hans er stor. Det visste jeg selvfølgelig, men har aldri vært sammen med noen sånn før og visste vel ikke helt hva det innebar. Og penisen er liten. Misjonær fungerer bl.a. ikke og det synes jeg er fryktelig trist for det er den stillingen jeg liker best og som er mest intim. Jeg synes sexen blir litt klønete og lite spontan. Vi har ikke hatt sex så veldig mange ganger enda, siden det er bare en uke siden første gangen. Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har ikke lyst til å aldri se ham mer for jeg trives så godt i hans selskap. Jeg liker å ligge i armkroken hans og snakke om alt mulig. Jeg synes det er tomt når han ikke er i nærheten. Men jeg vet ikke om jeg takler det at magen hans ødelegger for lidenskapen i sexlivet. Jeg elsker sex! Jeg skulle ønske han ville gjøre noe med det, både for sin egen helses skyld og for et eventuelt forhold, men vi er jo så ferske at jeg kan ikke si det til ham! Hva skal jeg gjøre? Prøve en stund til og se hva som skjer eller bryte før han faller mer for meg? Og om jeg skulle bryte nå, hva skal jeg si? Jeg tror han vil skjønne hva det dreier seg om for alt annet er så perfekt. Hjelp!Anonymous poster hash: 8ba07...b4d 1
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ikke bruk mer tid på dårlige elskere enn du må. 4
Gamerfrue Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Det er helt utrolig hva man kan bli vant til etter en kort tid, og finne nye løsninger! Du sier jo at han er fantastisk ellers, så gi ham i det minste en sjanse og test ut. Selv for folk som "passer sammen" så kan det jo ta måneder før sexen virkelig begynner å sitte og man begynner å kjenne hverandres intime soner. 5
Gjest Wanderlust Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har full forståelse for at dette oppleves som et stort problem for deg. Selv syns jeg sex er utrolig viktig i et forhold, og er den ikke bra og har veldig dårlige utsikter for å bli bedre så er det en grunn for meg til å avslutte et forhold. Jeg syns likevel at du bør gi det litt mer tid, for man lærer jo hverandre å kjenne seksuelt så vel som ellers. 1 uke er veldig kort tid og for alt du vet kan sexen ta seg veldig opp. 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 TS igjen. Så det er ikke dårlig gjort å late som om jeg synes alt er bra en stund til? Jeg har ikke lyst til å avbryte før jeg er helt sikker, men jeg vil jo være fair overfor ham også!Anonymous poster hash: 8ba07...b4d
Gjest Wanderlust Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 TS igjen. Så det er ikke dårlig gjort å late som om jeg synes alt er bra en stund til? Jeg har ikke lyst til å avbryte før jeg er helt sikker, men jeg vil jo være fair overfor ham også!Anonymous poster hash: 8ba07...b4d Du trenger jo ikke gi ham et falskt inntrykk av at han er en sexgud, men heller være åpen om hva du liker og oppfordre ham til å snakke om hva han liker. Kommunikasjon er viktig. Ikke gi ham falske forhåpninger om forholdets varighet om du er usikker.
Hjordis Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Undersøk litt om stillinger som funker bedre for når mannen er overvektig. Har mann som hadde mange kilo formye. Vi fant løsninger.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 TS igjen. Hva skal jeg si hvis det blir spørsmål om hvorfor jeg er usikker på forholdet? Jeg kan jo ikke være ærlig. Jeg tror han har litt komplekser for akkurat dette og det vil garantert gå inn på ham.Anonymous poster hash: 8ba07...b4d
Strixvaria Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Du kan si det som det er: at sex er veldig viktig for deg og at sexen dere har per nå ikke tilfredsstiller dine behov, og at dersom dette skal fungere i lengden er det noen endringer som må til. Da får jo han en mulighet til å skjerpe seg også (:
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Er han veldig overvektig eller er det bare magen? Min mann har veldig stor mage, men det har aldri påvirket sexen, og vi bruker misjonærstillingen.Anonymous poster hash: 653f6...1d2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Er han veldig overvektig eller er det bare magen? Min mann har veldig stor mage, men det har aldri påvirket sexen, og vi bruker misjonærstillingen.Anonymous poster hash: 653f6...1d2 Han er nokså stor, men mest mage. Det funker ikke med misjonær. Jeg tenker veldig på hvor perfekt han ville vært om han gikk inn for å gå ned i vekt, men han har vært nokså stor siden han var ung tror jeg, så det er vel lite sannsynlig at jeg kan føre til noen endring. Dessuten går det vel ofte motsatt vei når man går inn i forhold? Jeg tror vekten er noe han er veldig bevisst på, men ikke helt tror at han kommer til å klare å gjøre noe med. Vi har snakket litt rundt, men aldri direkte om ham og hans vekt. Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint på magen som ødelegger denne utrolig fine mannen! Tenker også at jeg kommer til å angre og tenke mye på hva som kunne vært dersom jeg bryter med ham.Anonymous poster hash: 8ba07...b4d
Gjest Heartbeat Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Ta tiden til hjelp, så vil dere etterhvert finne stillinger som funker for dere begge. Dumt å kaste bort en så fin mann 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg dumpa nettopp en mann pga dårlig sex. (+mye annet som kom frem etter hvert) Eksen min hadde diger mage noe som hindret han i å ha "normal" sex. Han fikk den ikke inn i misjonær, og ikke i doggy heller. Vi fikk det til dajg ridde han, men kuken var bare så vidt inni neg og jeg kjente ingenting. Dessuten kom han etter fem jokk. Han sa og i begynnelsen at han elsket å slikke meg og at jeg smakte så godt. Han slikket meg EN gang. Kassert pga magen, holdninger og løgn. Anonymous poster hash: 531a7...1ba
Ferny Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg dumpa nettopp en mann pga dårlig sex. (+mye annet som kom frem etter hvert) Eksen min hadde diger mage noe som hindret han i å ha "normal" sex. Han fikk den ikke inn i misjonær, og ikke i doggy heller. Vi fikk det til dajg ridde han, men kuken var bare så vidt inni neg og jeg kjente ingenting. Dessuten kom han etter fem jokk. Han sa og i begynnelsen at han elsket å slikke meg og at jeg smakte så godt. Han slikket meg EN gang. Kassert pga magen, holdninger og løgn.Anonymous poster hash: 531a7...1ba Hahaha! Lo av denne. Jeg lurer på hvor stor en mage må være for å hindre misjonærstilling. Noen som har bildeeksempel??
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Hahaha! Lo av denne. Jeg lurer på hvor stor en mage må være for å hindre misjonærstilling. Noen som har bildeeksempel?? Ikke så stor som du skulle tro faktisk! Han her er ikke så stor at det er det første du tenker på når du ser ham. Ingen Jørgen Foss liksom. Jeg så virkelig ikke for meg at dette skulle bli et problem før vi kom så langt! TSAnonymous poster hash: 8ba07...b4d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Det er helt utrolig hva man kan bli vant til etter en kort tid, og finne nye løsninger! Du sier jo at han er fantastisk ellers, så gi ham i det minste en sjanse og test ut. Selv for folk som "passer sammen" så kan det jo ta måneder før sexen virkelig begynner å sitte og man begynner å kjenne hverandres intime soner. Så du mener man skal ta til takke med en mann med liten penis, og stor mage? Det hadde jeg aldri klart. Anonymous poster hash: 13ea9...47b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 Det er på tide å begynne å bli kreativ i senga Sex bør en snakke om uansett når en begynner å bli kjent med hverandre, hva som funker og ikke funker. Det tar alltid litt tid å bli samkjørt med en ny partner. "Sexual positions for overweight people", fin artikkel med praktiske tips om stillinger en kan prøve http://uk.askmen.com/dating/love_tip_60/69_love_tip.html Eller google 'sexual positions overwight' så finnes det massevis av sider å lese og få inspirasjon Ikke bruk mer tid på dårlige elskere enn du må. Du blander korta. Dette er ikke en elsker, men en potensiell kjæreste og samlivspartner. Når mannen virker å være super ellers er det vel verdt å bruke litt tid på å prøve å finne ut av sexlivet Anonymous poster hash: 0dce1...9f7
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2013 #18 Skrevet 16. oktober 2013 Du blander korta. Dette er ikke en elsker, men en potensiell kjæreste og samlivspartner. Når mannen virker å være super ellers er det vel verdt å bruke litt tid på å prøve å finne ut av sexlivet Anonymous poster hash: 0dce1...9f7 Vel, da blander jeg ikke kortene, fordi en fyr som ikke får til noe mellom sengeklærne fortjener ikke kjærestestatus.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Hahaha! Lo av denne. Jeg lurer på hvor stor en mage må være for å hindre misjonærstilling. Noen som har bildeeksempel?? Når magen henger langt ned og det er så vidt en ser kuken . Når kuken var slapp så såg ein berre eit pittelite svart hull. Grøsse!!Anonymous poster hash: 531a7...1ba 1
Gamerfrue Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 Så du mener man skal ta til takke med en mann med liten penis, og stor mage? Det hadde jeg aldri klart. Anonymous poster hash: 13ea9...47b Nei, jeg sier at man skal gi en bra mann med bra verdier og flott personlighet en sjanse. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå