Gå til innhold

Menn: Bollemus, deilig/ikke deilig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, hva syns dere menn om den såkalte "bollemusa"?

Jeg er utrolig misfornøyd med min. Ikke det at noen av sexpartnerne har klaget, men har alltid vært til sjenanse for meg..

Anonymous poster hash: 28a16...abb

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er utrolig misfornøyd med min. Ikke det at noen av sexpartnerne har klaget, men har alltid vært til sjenanse for meg..

Du finner et utall av tråder om dette, hvis du gidder å lete litt.

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet er jo bollemusa deilig den , men hvem den sitter på bestemmer jo hvor fristende den er . Det er litt klisjè men personligheten er viktigst , så kommer andre egenskaper og deretter bonusen med for eksempel hvordan musa di ser ut eller ikke ser ut . Noen definerer seg selv ut ifra utseende og sågar musa si , men jeg tror det markedet har helt spesielle "kjøpere".

• Liker 1
Skrevet

La meg forsøke å forklare dette.

Du kunne like gjerne ha skrevet følgende:

"Ja, hva syns dere menn om såkalt "SVÆRE pupper"?
Jeg er utrolig misfornøyd med mine. Ikke det at noen av sexpartnerne har klaget, men har alltid vært til sjenanse for meg.."

Joda, noen menn foretrekker små pupper, og det finnes garantert menn som ikke liker bollemus også. Men majoriteten synes altså at dette er flotters! Inkludert meg.

Anonymous poster hash: 7f5dc...d82
Skrevet

Det som er mest irriterende er at den viser gjennom tigts og bukser, og jeg som trener mye må alltid ha en topp som går over fitten, ellers biler den ut.. Utrolig upraktisk siden er ikke alltid de går nedenfor og da må jeg ha en lang topp under toppen..

Skrevet

Det kan så absolutt være et pluss. Men det betinger også andre ting. Men har du bollemus og det er tydelig at du liker å vise at du har det. Det ville ha vært noe det!

Skrevet

Jeg hater når jeg ligger på stranden, og skambenet blir ekstra synlig (altså bollemusen).

Samme med trenings tights osv.
Men min syntes ikke gjennom jeans da.
Hatet også da jeg gikk på friidrett, og vi skulle løpe med de små og stramme shortsene, uff.

Tok meg et helt år å akseptere den bollemusen der, gikk i 18år å trodde den var helt vanlig, helt til eksen kommenterte "Det som er så digg med deg er at musa di passer så godt i hånden min"
- WHAAAT

Anonymous poster hash: c07f9...cac
  • Liker 1
Skrevet

Ja, kjæresten har også begynt å si "bollemusa mi".. Vet okke om jeg skal ta det positivt eller negativt.. Får vel spørre han.

Enig med deg over, jeg ligger aldri på stranden med beina rett ut, enten på rygg eller så må beina mine være bøyd.. Ellers blir den alt for synlig..

Skrevet

Jeg har den typen, men har aldri tenkt tanken på å ligge annerledes på en strand for det. Det er en del av meg og er ikke noe jeg tenker på i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har så og si ikke bollemus (den stikker bare LITT utenfor, men ikke mye) og det synes da med meg og i treningstights, men hvem søren er det som går og glaner på musa til folk da? Jeg har i alle fall aldri tenkt på det.

Anonymous poster hash: 1cceb...780
Skrevet

Er fint når det går litt ut som du over. Men jeg har virkelig bollemus, så ser ut som det er en bolle under tightsen, bare en litt annerledes form da selvfølgelig.

Skrevet

Jeg har så og si ikke bollemus (den stikker bare LITT utenfor, men ikke mye) og det synes da med meg og i treningstights, men hvem søren er det som går og glaner på musa til folk da? Jeg har i alle fall aldri tenkt på det.

Anonymous poster hash: 1cceb...780

Jeg gjør :)

• Liker 1
Gjest Houdini
Skrevet

Ser bare fordeler med bollemus, den må være deiligere å ta på enn en flat en??

Skrevet

Tja flatmus, innovermus, spissmus, bollemus.. det finnes vel noe for en hver smak vil jeg tro. Men jeg vil nok tro som du at bollemus er et særs positivt ord som vekker positive assosiasjoner hos det motsatte kjønn..

Hva er bollemus egentlig`?

"Bollemus, kvinnelig kjønnsorgan tilhørende deigmusfamilien. Andre mus i deigmusfamilien finner man og kakemus, loffmus, grovmus, tysk bondemus, kringlemus, pizzamus og den så populære hos det annet kjønn men desverre sjeldne smultringmusen.

Bollemusen er den vanligste varianten av deigmusfamilien, og inkluderer undervarianter som skolebollemus og fastelavensbollemus. Bollemusen regnes for å være relativt problemfri, men er mer utsatt for rosiner enn andre mus og man anbefaler derfor kvinner med bollemus og sjekke sin mannlige partner for druer før samleie." http://ikkepedia.org/wiki/Bollemus

Nei det er vel at venusberget stikker litt ut det trenger ikke være så fremtredende som på bilde men det viser at skambeinet er noe forhøyet http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg

Skrevet

Du finner et utall av tråder om dette, hvis du gidder å lete litt.

Jøss. Trenger ikke å være så kvass da

Anonymous poster hash: 1d42d...b78

Skrevet

Jeg har sånn på bildet.. Så den vises godt gjennom tigts..

Skrevet

Tok meg et helt år å akseptere den bollemusen der, gikk i 18år å trodde den var helt vanlig, helt til eksen kommenterte "Det som er så digg med deg er at musa di passer så godt i hånden min"

- WHAAAT

Anonymous poster hash: c07f9...cac

Og det var galt? :klo:

Anonymous poster hash: 33143...17f

Skrevet

Så vidt jeg har forstått er bollemus når venusberget stikker lengre ut, og da blir den vel ikke noe mykere når beinet er hardt? Eller?

Hm, aldri forstått meg på hva bollemus er, men ser nå på bilde lengre oppe her. Spurte typen om jeg hadde det, men har visst ikke det da. Har noe midt i mellom tror jeg. Hva er egentlig normalt, om det er noe som er normalt da?

Skrevet

Jeg har ei pipmus. :)

Vi er begge fornøyd med det. Den piper stille når det er tid for og luftes litt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...