Gå til innhold

Tr.heimspia83 sin vei til et nytt liv!

tr.heimspia83

Anbefalte innlegg

Jeg er nå altså tilbake til KG igjen etter altfor lenge borte :sjokkert:

Jr blir nå 1 år på fredagen og vi elsker lille klumpen vår mere enn noe annet!

Tidligre var jeg prøver, så gravid her inne.

Denne gangen er dette en dagbok om meg selv og min vei til et sunnere liv :biggrin:

Etter babyvekten og litt for mye snop ( :plystre: ) har vekten stoppet på utrolige 114,7 kg!

Det gir meg en BMI på hele 39.4!!!!!! :grine:

Nå er det virkelig på tide å ta tak i dette problemet ved hornene og endre meg selv! Jeg kan ikke skylde på noe annet enn at jeg har fråtset i godteri de 9 mnd jeg gikk gravid + "litt godt" ellers også!

Nå er jeg i gang :danse:

Jeg spiser ala 1600 Kcal pr. dag og sunne alternativer. Jeg har fortsatt tenkt å unne meg noe godt i ny og ne, men det daglige er det ferdig med!

Planen fremover er enkelt i grunn! 2 dager i uken på treningssenter i regi av fysioterapauten jeg går til (spesialist på overvekt og vektreduksjon) og jeg skal være mest mulig aktiv resten av uken selv.

Jeg har allerede spist sunt og vært aktiv i 1 uke, som resulterte i 0.5 kg ned. Og det var UTEN trening! Det eneste jeg har gjort er å velge trapper fremfor heis og parkere lengst mulig unna hvor jeg egentlig skal (f.eks butikken).

Første treningsøkt var i dag. 1 1/2 time me 5 andre overvektige.

45 minutter spinning etterfulgt av 45 minutter styrke med diverse aparater og strikk.

Jeg er allerede stiv og slet med å gå opp trappen her hjemme i sted :fnise:

Lover knallgodt for morgendagen altså! haha!

Men det blir bra!

Likevel om jeg ikke klarer å gi full pinne nå, så vet jeg at kroppen vil fungere bedre etter hvert :) En dag av gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...