AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Kjønnsvorter, great. Sikker på at det er det jeg har. Hatt det før. Men alltid brukt condyline, men siden de har komme tilbake kan jeg jo prøve noe annet. Tenkte på Aldara etter å ha lest litt rundt, tenkte jeg kunne ringe legen og spørre om resept på dette, eller må jeg besøke siden jeg aldri har fått resept på det? Kjedelig å skulle betale for et legebesøk for det, når jeg vet at det er det jeg trenger. Lest om hvordan det fungerer også, og leser bruksanvisning, så trenger ikke legen til å forklare. Noen som vet hvor mye Aldara krem koster forresten? Anonymous poster hash: 16f1b...aa2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 16f1b...aa2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Her står det litt; http://www.apotek1.no/sex-og-samliv/seksuelt-overforbare-sykdommer/kjonnsvorter Håper det kan være til hjelp. Anonymous poster hash: 7af11...cdb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Du må til legen. Leger skal ikke skrive ut noe når de ikke har undersøkt pasienten. Du er ikke lege. Anonymous poster hash: 4de04...b41
Gjest Eurodice Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 16f1b...aa2 Var det dårlig respons på diskusjon.no?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Du må til legen. Leger skal ikke skrive ut noe når de ikke har undersøkt pasienten. Du er ikke lege. Anonymous poster hash: 4de04...b41 Ja, men jeg hadde det for et halvt år siden. Og jeg måtte ha condyline to ganger, den ene gangen bare ringte jeg og lurte på om jeg kunne få resept på det en gang til, og det fikk jeg uten å møte de. Men dette er jo en annen medisin, men det er jo for det samme sykdommen. Men jeg har altså ikke fått resept på det før, derfor jeg lurer. Siden jeg ikke måtte møte for å få condyline den andre gangen. Anonymous poster hash: 16f1b...aa2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Det er forskjell fra lege til lege. Noen gir ut medisiner på diagnose som er gitt ut tidligere, andre vil undersøke først. Anonymous poster hash: 19ce0...88c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå