Gå til innhold

Hvilken utedress?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gutten var er nå 10 mnd, og vi må avgårde å kjøpe vinterdress.

Han krabber, reiser seg opp, og går endel, så må ha en dress det er lett å bevege seg i.

Prisen er ikke så viktig, men jo billigere, desto bedre (om kvaliteten er god, selvfølgelig)

Så hvilken er best? Han går ikke i barnehage, så kommer ikke til å bli brukt "så masse"

Anonymous poster hash: 592f3...246

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Vi har vært veldig fornøyde med Reflex sine, fram til str. 98. Nå prøver vi oss på Didriksson.

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyde med Reflex sine, fram til str. 98. Nå prøver vi oss på Didriksson.

takk for svar! Ser didrikson dressen er på tilbud hos jollyroom nå, kanskje vi skulle prøvd oss på den vi også. Så den ble best i test også.

Anonymous poster hash: 6a3a4...fd1

Skrevet

takk for svar! Ser didrikson dressen er på tilbud hos jollyroom nå, kanskje vi skulle prøvd oss på den vi også. Så den ble best i test også.Anonymous poster hash: 6a3a4...fd1

Så nå at de ikke har igjen i str vi trenger, men kanskje de har den du trenger:-)

Skrevet

De dressene de har på KappAhl og Lindex osv er også veldig fine dresser, og billige. Jeg har hatt fra Lindex 2 vintre til en 1,5 og 2,5 åring i barnehage, og har ikke hatt et eneste problem. Men det kommer jo litt an på hvor du bor også. Her er det kaldt og "tørt", så det viktigste er at de er varme, og da kan vi pakke på med flere lag ull under. Bor du et sted der det er vått må du f.eks ha en som er mer vanntett.

Anonymous poster hash: c9c87...ede
Skrevet

De dressene de har på KappAhl og Lindex osv er også veldig fine dresser, og billige. Jeg har hatt fra Lindex 2 vintre til en 1,5 og 2,5 åring i barnehage, og har ikke hatt et eneste problem. Men det kommer jo litt an på hvor du bor også. Her er det kaldt og "tørt", så det viktigste er at de er varme, og da kan vi pakke på med flere lag ull under. Bor du et sted der det er vått må du f.eks ha en som er mer vanntett. Anonymous poster hash: c9c87...ede

Takk for svar. Bor på østlandet, pleier å være masse snø og til tider veldig vått også, men han er jo ganske liten, så er jo begrenset hvor masse han skal "drive" på ute i snøen.

Skrevet

Takk for svar. Bor på østlandet, pleier å være masse snø og til tider veldig vått også, men han er jo ganske liten, så er jo begrenset hvor masse han skal "drive" på ute i snøen.

Etter min mening er dressene fra Kappahl og Lindex alt for tunge og stive for en som bare er 10 mnd.

Da vil jeg heller anbefale Reflex sin. Den er ikke av de varmeste, men det er bare å kle på et ekstra lag med ull eller fleece.

Anonymous poster hash: c5f94...543

Skrevet

Reima :)

Anonymous poster hash: 4e1ab...67b
Skrevet

Vi har også en tynn fra Reflex som vi kler på under ved behov. Veldig tynn og myk, lett å bevege i. Ellers er Polarn O'Pyrets softshelldress deilig myk. Eller, jakken til småen er hvertfall det, så da tipper jeg dressen også er det :-)

Skrevet

Vi har sverget til Reima for de minste. Dels fordi at når det kommer snø, så går de ikke lenger så mye, men sitter mest. Og Reima sine småbarnsdresser har ekstra polstring i rumpa.

Men det er ingen nødvendighet å kjøpe en dress til en så liten helt ny. De slites veldig lite, og er dermed lett å få tak i tilnærmet ubrukt på finn.no.

(Vår var brukt, og ble brukt på to barn før den ble arvet videre til neste...)

Skrevet (endret)

Jeg var superfornøyd med Reima sin da gutten var ett år gammel. Kan ikke huske at han har vært våt gjennom knærne mer enn kanskje en gang, og da var det veldig vått ute. Nå prøver vi oss på Didrikson, rett og slett fordi at den er billigere. Vil helst slippe å betale 1400 for vinterdress til gutten, men dersom vi ikke blir fornøyd med Didrikson i år, så blir det Reima til neste år igjen. Synes det er gode og slitesterke dresser.

Reima til de minste koster forresten ikke 1400 kr. Tror den koster rett under 1000.

Endret av Teriyaki

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...