Gå til innhold

Saksbehandler ved NAV sa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i dag at jeg hadde AAP med ung ufør tilegget(noe som var helt nytt for meg.Gått på AAP i snart 4 år,og har fått beskjed om at jeg ikke har det)Men når jeg logger meg inn på NAV sine sider står det under mine utbetalinger AAP-grunnsats også beløpet,men det står ingenting der om noe som helst særtilegg.Ville ikke det da stått der,eller?



Anonymous poster hash: af809...5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er to vedtak som skal fattes, så har du ikke fått det i posten ennå så har du forklaringen der.

Du vil også mest sannsynlig få en kjempestor etterbetaling.

Anonymous poster hash: 4036e...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to vedtak som skal fattes, så har du ikke fått det i posten ennå så har du forklaringen der.

Du vil også mest sannsynlig få en kjempestor etterbetaling. Anonymous poster hash: 4036e...5ef

Nå ser jeg at jeg har misforstått. Saksbehandler mener du har tillegget? Da skal du ha fått vedtak om dette. Be om kopi dersom du ikke har det.

Anonymous poster hash: 4036e...5ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV sliter Big Time for tiden. Nettsidene deres er bare rot, ingen klarer å gi skikkelige svar, og jeg kjenner mange, inkl meg selv som venter på vedtak enda fristen har gått ut for lenge siden.



Anonymous poster hash: 8f6bd...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener jeg har hatt det i alle de åerene fordi jeg var på midlertidig ufør når de slo sammen flere ytelser til AAP,men hvorfor står ikke det noe om det på utbetalingssidene mine da?Der står det som sagt bare AAP grunnsats



Anonymous poster hash: af809...5a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun mener jeg har hatt det i alle de åerene fordi jeg var på midlertidig ufør når de slo sammen flere ytelser til AAP,men hvorfor står ikke det noe om det på utbetalingssidene mine da?Der står det som sagt bare AAP grunnsats Anonymous poster hash: af809...5a4

Hvor mye får du da?

Anonymous poster hash: c9553...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røflig 12 000 netto i mnd

Anonymous poster hash: af809...5a4

Netto utbetaling sier oss ingenting, hva har du brutto? Du har vel fått et vedtak om dette der dette står? Man er garantert en minsteytelse på 2 G per år, ung ufør tillegget betyr jo bare at du istedet får 2,44 G per år... Det vil nå si en årlig utbetaling på 207 997 kroner...

Anonymous poster hash: 61e2b...4c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt tidsbegrenset uførestønad, mest sannsynlig. Det er ikke det samme som ung ufør (som ikke er uførestønad i det hele tatt, men en beregningsmåte for ytelse som kompenserer for at man har vært så ung og alvorlig syk at man ikke har opptjent seg pensjonsgivende inntekt)

Hun mener jeg har hatt det i alle de åerene fordi jeg var på midlertidig ufør når de slo sammen flere ytelser til AAP,men hvorfor står ikke det noe om det på utbetalingssidene mine da?Der står det som sagt bare AAP grunnsats

Anonymous poster hash: af809...5a4

Anonymous poster hash: 4036e...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...