Gå til innhold

Han sendte bilde av seg selv i bar overkropp

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ei venninne av meg fikk tilsendt bilde av en type hun meldte med på møteplassen. Han lå i senga naken og onanerte.... Jadda....

Hverken hun eller jeg syntes at det var imponerende.

Endret av Snuppi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ønsker mus, og begynner å bli utålmodig. Sikkert vant til å dra mus med kroppen sin. Tøm & røm-fyr.

• Liker 2
Gjest Wanderlust
Skrevet

Jeg ville tenkt at det sier litt om hvor seriøst han tar det. Man sender jo ikke sånne bilder uten en gang å ha møttes om en vil ha noe seriøst, man sender det fordi en vil få seg noe.

• Liker 3
Skrevet

Hei,

Jeg har "møtt" en mann på Sukker, vi har snakket sammen i flere uker og har hatt en veldig god kjemi, også på telefon. Vi er godt voksne begge to, slutten av 30-årene.

Så plutselig begynner han å sende meg halvnakne bilder av seg selv hvor han står og poserer/flekser biceps. Jeg syns det er utrolig turn-off, er det flere som reagerer negativt på sånt? Flott kropp på mannen, ikke det det går på. Jeg syns bare det er å krysse en grense, og jeg ble plutselig veldig usikker på hele fyren.

Anonymous poster hash: c7460...342

Jeg ville sagt nei takk til en sånn en som det der.

• Liker 2
Skrevet

Altså..kjæresten min sender noen ganger bilder av seg selv hvor han flekser i speilet, eller verre er - han fikk en kompis til å ta bilde av ham mens han flekset i stuen! Jævlig kleint spør du meg, og det er TYPEN min :P jeg bare lar være å reagere på det, men jeg synes virkelig det er turn off (ikke fordi han er stygg, men fordi han flekser eller får kompisen til å ta bilde), men jeg har ikke sagt noe. Om han spør hva jeg synes kommer jeg nok til å si at han kan spare seg for poseringen ihvertfall :P

Men det er kjæresten din, ikke en som prøver å date deg..Det er mer tillat å gjøre slikt i et forhold, ikke like OK hvis man vil fremstå som seriøs..

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er så rart, for han virker veldig seriøs ellers. Han er ikke ute etter noe tøm-røm opplegg, han er virkelig klar for det store. Han vil gifte seg og få barn. Han vet også at jeg ikke er ei jente som hopper til sengs med det første, så rart hvis han tror det bildet skulle endret det..

Vi snakker som sagt timesvis på telefon om veldig dype ting, mannen er reflektert og har mye dybde når det gjelder personen hans. Men jeg ble voldsomt usikker da bildet dukket opp. Burde jeg kanskje overse det og se hva som skjer når vi treffes? Jeg vil jo fort nok finne ut om han er pågående da eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Han vil bare ha sex med deg.

• Liker 3
Skrevet

Han vil bare ha sex med deg.

Nei jeg tror faktisk ikke det er tilfelle. Han vet veldig godt at jeg er en person som bruker tid på å bli fysisk.

Skrevet

Nei jeg tror faktisk ikke det er tilfelle. Han vet veldig godt at jeg er en person som bruker tid på å bli fysisk.

Hvis han vet det så veldig godt, hvorfor sender han da lettkledde bilder av seg selv? Har ikke en logisk sammenheng.

• Liker 3
Skrevet

Herrefred, dette er da ikke dunpegrunn om kjemien ellers er på plass!

Det må jo være lov å ikke være spot on hele tiden? Han er sikkert flau sjøl, særlig dersom du reagerte negativt/nøytralt eller ikke i det hele tatt.

Jeg kjenner jeg rødmer litt på hans vegne, og er enig i at det var malplassert og flaut, men jeg hadde plassert det i tabbekvota hans og fortsatt med de gode samtalene.

Kanskje ler dere sammen av det om en stund. :)

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg har veldig god kjemi med denne mannen, han har mange kvaliteter jeg setter høyt, og vi kan snakke i timesvis på telefonen om alt fra tull til veldig seriøse ting. Jeg har liksom fått et veldig godt inntrykk av han, og han har vært veldig ærlig om ting jeg tror mange ikke ville vært. Bildet han sendte i forrige uke var ikke halvnakent sådan, men av brystkassa hvor han står og flekser biceps. Jeg forstod liksom ikke greia med det, for vi er ikke DER i forholdet akkurat. vi har aldri møttes, og har vel heller aldri hatt sexuelle undertoner i samtalene våre. Det er en tingene jeg liksom har likt så godt med han. Også kom det her. Mulig jeg er prippen, men jeg forstår bare ikke hva han tenkte å oppnå med det?

Og jeg nikker til kisskissbangbang sin veloverveide kommentar om å gi hverandre rom til også å gjøre en 'blemme'.

Hvor er man når man er "DER i forholdet" forøvrig?

Og er det virkelig ensbetydende med at han kun vil ha sex med deg om han skulle være så 'uheldig' å sende et bilde hvor han flex'er litt muskler?

Det er jo faktisk slik at det absolutt går an å bli for fintfølende og tillegge alle andre mennesker feil holdninger og intensjoner.... for å holde enhver på minst en armlengdes avstand i livet.

Om man ikke vil ha ett eneste bilde av det menneske man kommuniserer med så må man si det da.

Om man bare vil ha bilder fra den ene eller den andre anledningen.. så får man si det da.

Om man ikke vil ha bilder som kunne komme til, med god fantasi og med mye netthjelp, å kunne tolkes som en invitasjon til noe... så må man si det da.

Og alt dette må man være så vennlig å si med en eneste gang, eller optimalt legge ut i profilteksten sin... tenker jeg.

Gi mannen litt frirom her. Om alt var bare kleint, og han er en riktig ekkel fyr å se på... ja så kutt kontakten.

Nå skal jeg bla igjennom de flotte bildene jeg fikk før jeg gikk med på å møte ham tenker jeg.

De er både med og uten skjorte ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Men det er kjæresten din, ikke en som prøver å date deg..Det er mer tillat å gjøre slikt i et forhold, ikke like OK hvis man vil fremstå som seriøs..

Poenget mitt var at jeg synes det er like kleint uansett, og derfor burde hun ikke akseptere det fra denne mannen om hun ikke liker det.

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg har "møtt" en mann på Sukker, vi har snakket sammen i flere uker og har hatt en veldig god kjemi, også på telefon. Vi er godt voksne begge to, slutten av 30-årene.

Så plutselig begynner han å sende meg halvnakne bilder av seg selv hvor han står og poserer/flekser biceps. Jeg syns det er utrolig turn-off, er det flere som reagerer negativt på sånt? Flott kropp på mannen, ikke det det går på. Jeg syns bare det er å krysse en grense, og jeg ble plutselig veldig usikker på hele fyren.

Fortsatt er det ikke likestilling her i landet. Toppløsbilder er ikke noe sexgreier dersom den toppløse er mann. Saken er at han kanskje har trent i mange år for å bli fin, og at denne finheten krevde skjortefjerning for å synliggjøres.

Menn skryter av det de har å skryte av. Helt naturlig i en dateprosess. Det viser bare at han er interessert i deg.

Endret av I Grosny
Skrevet (endret)

Jeg synes dere overreagerer. Han har jobbet med kroppen sin og er stolt av den, og han har lyst til å vise den frem. Regner med at dere også bruker de bildene dere tar dere best ut på i datingsammenheng? Ok, så ble det litt kleint, men hvis kjemien ellers er så god som det beskrives synes jeg man kan overse såpass. Det gjør da heller ikke vondt å se en veltrent mann, og så lenge penisen ikke er med er det ikke så ille.

Endret av Moirai
Skrevet

Fortsatt er det ikke likestilling her i landet. Toppløsbilder er ikke noe sexgreier dersom den toppløse er mann. Saken er at han kanskje har trent i mange år for å bli fin, og at denne finheten krevde skjortefjerning for å synliggjøres.

Menn skryter av det de har å skryte av. Helt naturlig i en dateprosess. Det viser bare at han er interessert i deg.

Likestilling? Dette har noe med tenningsmønstre å gjøre. Menn blir tent av å få bilde av en toppløs dame, damer synes det er kleint å få bilde av en toppløs mann. Det går ikke an å blande likestilling inn i dette, men hvis mannen absolutt skal kreve retten sin og sende toppløsbilde så får han da bare gjøre det, men da må han regne med at damen blir avtent.

Anonymous poster hash: 79964...580

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg syntes det er feil å sende noe slikt før man i det hele tatt har møttes. Definitivt turn off.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Han vil sikkert bare vise kroppen sin til henne, så hun kanskje blir enda mer tent på han . Er da ikke sikkert at han bare vil ha sex !

Spør han da vel ;)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Likestilling? Dette har noe med tenningsmønstre å gjøre. Menn blir tent av å få bilde av en toppløs dame, damer synes det er kleint å få bilde av en toppløs mann. Det går ikke an å blande likestilling inn i dette, men hvis mannen absolutt skal kreve retten sin og sende toppløsbilde så får han da bare gjøre det, men da må han regne med at damen blir avtent.

Anonymous poster hash: 79964...580

Jeg vil mene det kommer helt an på mannen, på dialogen, på i hvlken sammenheng (forutgående dialog) osv. ;)

Skrevet

Jeg kan vell kalle meg "erfaren" innen nettdating selv, og det er utrolig turnoff når menn sender slike bilder av seg selv (ikke at det har skjedd meg ofte men det har hendt).

en ting hadde vell vært om man spurte om å få et bilde av han i bar overkropp, men når han uoppfordret sender sånne bilder av seg selv så sier det meg at han er selvopptatt og ute etter og få høre hvor flott og deilig han er. selv om mannen kan være balsam for øynene, så blir han plutselig veldig lite deilig da.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er interessert i sex, så kjør på. Menn som han er ikke ute etter noe annet.

Anonymous poster hash: 9f01e...c1f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...