AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 hei! har alltid hatt et problem med at jeg har veldig mye hår på armene. De er såklart lyse, men veldig mye. Jeg vet det er lett å si at man ikke trenger å bry seg så mye om det og at folk ikke legger merke til det. Men jeg vet det blir lagt merke til, har fått flere kommentarer på dette.. og i morgen skal jeg i ny jobb og skal ha på t-shorte. .. Jeg lurer derfor på, hvordan kan jeg fjerne det uten å få mørke stive hår etterhvert? høres kanskje sykt ut, men kan jeg klippe det bort? haha. Tar i mot alle tips, er desp. Og får man i det hele tatt mørke hår på armene? (når de opprinelig er lyse, tenker jeg på) vil virkelig gjøre noe med dette, og ja jeg har tenkt på laser, men det er ikke noe jeg kan ta meg råd til enda, så trenger en sjapp smart løsning før morgendagen. Anonymous poster hash: bb8b3...2e0
Lila Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Det beste er nok å bruke voks. Ikke barber det vekk, da blir hårene mye tykkere når vokser ut igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå