Gå til innhold

Kjøpe bil av luguber bilmann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har som vane å treffe på bilselgere som er uærlige. Man får det man betaler for, og jeg ser på de billigste bilene av sitt slag. Men er det egtl så ille? Når mange deler er byttet, bilen er nygodkjent, kjennes godt og virker grei - hva kan gå galt da?

Anonymous poster hash: f8def...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Du må iallfall sjekke hans legitimasjon, og sjekke i brønnøysund at han faktisk eig bilen. Å kjøpe ein stolen bil er ikkje så kult. Kvittering på årsavgift må også sjekkast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De billigste bilene har som regel alltid noe tjafs her og der som må gjøres. Min kostet f.eks 5000 og hadde 4000 i utgifter på løpende bånd, men disse var jeg klar over og bilen hadde ikke fått noe ordnet på før jeg kjøpte den. Den går som ei klokke. Neste år blir det nok en lapp eller tre til med EU-godkjenningen.

Onkelen min selger gamle billige biler og fikser gjerne endel på disse før han selger dem så han får fortjeneste. De bilene ligger i prisklassen 15000,- og skal ihvertfall holde fint til neste godkjenning.

Har du ingen bilkyndige som kan bli med når du ser på bil? Hvis ikke bør du google bilmodellen og se etter vanlige problemer ihvertfall.

Anonymous poster hash: a9348...747
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...