Gå til innhold

Bilde av kroppen, datingprofil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det jeg hadde mistanke om, og når jeg tenker meg om så er jeg ikke interessert i jenter som legger ut nærbilder av kløfta si osv. Så det var kanskje et dumt spørsmål av meg..

Er bare så jævlig vanskelig å få kontakt med jenter på datingsider hehe, synes det er vanskelig å være sjarmerende over internett. Hjelper ikke at jeg er fra en by litt i utkanten heller.

Anonymous poster hash: a9cbd...199

Jeg var på datingside i 1-2 uker i år og fant faktisk kjæresten min der, og jeg bor i en mellomstor by :)

Jeg synes det er positivt om mannen skriver litt mer enn bare "hei", men også ikke så alt for mye. Det var noen som skreiv "hei frøken" osv, og jeg synes det er litt morsomt og ikke noe som alle skriver da :) Og så er det lurt om du skriver et spørsmål om noe som står på siden hennes, for det viser at du har lest den :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 74a52...2dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det viktige her er hvilken type bilde du legger ut.

Legger du ut et bilde du har tatt i speilet der du flexer vil nok svært mange reagere på dette. Legger du derimot ut et sommerbilde e.l i en setting der det er naturlig at du har bar overkropp, og gjerne at det ikke ser ut som du står å flexer, så vil nok langt flere synes dette er ok, og kanskje fatte litt ekstra interesse hvis overkroppen ser bra ut.

Anonymous poster hash: 38cc1...4fa
Skrevet

Tror det viktige her er hvilken type bilde du legger ut.

Legger du ut et bilde du har tatt i speilet der du flexer vil nok svært mange reagere på dette. Legger du derimot ut et sommerbilde e.l i en setting der det er naturlig at du har bar overkropp, og gjerne at det ikke ser ut som du står å flexer, så vil nok langt flere synes dette er ok, og kanskje fatte litt ekstra interesse hvis overkroppen ser bra ut.

Anonymous poster hash: 38cc1...4fa

Enig i dette

Anonymous poster hash: 74a52...2dd

Skrevet

Kan vi si at regelen er at om det ikke ser ut som at du tar en Putin så er det ok?

Skrevet

Det er eit par år sia eg var 2, men svarer likevell. Overkroppbilder virker veldig overfladisk, og big no-no for min del. Med mindre det er i naturlig sammenheng, som f.eks. strandbilde frå syden eller noko. Men ser det ut som skrytebilde så er det uansett negativt.

Skrevet

Jeg ville helst ventet å se kroppen til jeg møtte personen. Bli overrasket.

Anonymous poster hash: 8a375...942

Og for meg er det uaktuelt å møte noen uten å ha sett bilder. Gidder ikke kaste bort tid på å arrangere treff med en jeg ikke kan finne attraktiv.

Anonymous poster hash: aeb69...a9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...