Gå til innhold

Bilde av kroppen, datingprofil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg har vært veldig flink på treningen i det siste og blitt ganske stolt over sluttproduktet, så jeg tenkte å legge inn et bilde av overkroppen på datingprofilen min.

Men det får kanskje dere jenter til å tru at jeg er overfladisk? For det er jeg ikke..

Lurer på hva jenter i alderen 18-24(som er interessert i et forhold ikke bare sex) tenker om dette :)

Anonymous poster hash: a9cbd...199
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det kommer an på hvilke kvinner du vil tiltrekke deg.

• Liker 1
Gjest Snoken-
Skrevet

Det vil jo bli overfladisk, fordi da velger du å vekke oppmerksomhet fra kvinner som ser etter det overfladiske. De fleste ville ha fint takket seg med et vanlig profilbilde, og en god porsjon med sjarm.

• Liker 1
Skrevet

Menn som legger ut bilde av overkroppen holder jeg meg unna.

Anonymous poster hash: 74a52...2dd
  • Liker 8
Skrevet

Fokuserer du på utseendet, tiltrekker du deg en annen type jenter enn om du fokuserer på personlighet. Det blir som med menn. Om en dame har bilder av puppene, rumpa eller poserende bikinibilder i profilen sin, vil hun jo tiltrekke seg en annen type menn enn om hun virker "mer seriøs" og spilte på andre ting enn utseendet.

Om du er ute etter noe annet enn kun sex, hadde jeg nok ventet med å vise frem kroppen til du traff noen irl, og ble fysiske med dem.

Det er ingenting galt med å være stolt av kroppen sin, men av en eller annen grunn fungerer visst ting slik at man gjerne blir oppfattet som useriøs/"tøsete" dersom man viser seg frem for mye.

Anonymous poster hash: f48df...8a9
Skrevet

Største turn-offen jeg vet om. Syntes det er utrolig tacky og jeg lar konsekvent være å skrive meldinger med den typen gutter. Syntes det sier en del om personen. Men hey hvis du har lyst til det så syntes jeg at du skal gjøre det. For du er jo ute etter noen som passer deg og om du er av typen person som vil legge ut slike bilder så tiltrekker du deg sikkert nettopp den type dame du passer sammen med også.

Anonymous poster hash: 48633...1b6
Skrevet

Synes du skal la den der overkroppen som du er så fornøyd med bli en overraskelse til dem.

• Liker 1
Skrevet

Send dem bilde om de spør om det.

Skrevet

Hadde på følelsen at jeg ville blitt oppfatt som overfladisk, og det er jeg jo og til en viss grad. Men har også en dypere side ved meg.

Til dere som lurte på hva jeg leter etter så er det en pen, empatisk jente med en sårbar side.

Kroppen hennes er ikke så viktig for meg så lenge hun ikke er altfor overvektig.

For vel ta rådet deres og heller overraske henne :)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Øh. Du kan da helt fint legge ut et bilde der du viser overkroppen. Å vise overkroppen betyr ikke nødvendigvis at du knipser bilde av deg selv i bar overkropp foran badespeilet. Mange har bilder av hele kroppen sin i naturlige settinger og det er null problem å se om det er en trent eller utrent kropp.

Jeg trodde de fleste foretrakk at det finnes helfigursbilder i profilene?

• Liker 1
Skrevet

Øh. Du kan da helt fint legge ut et bilde der du viser overkroppen. Å vise overkroppen betyr ikke nødvendigvis at du knipser bilde av deg selv i bar overkropp foran badespeilet. Mange har bilder av hele kroppen sin i naturlige settinger og det er null problem å se om det er en trent eller utrent kropp.

Tror kanskje de fleste så for seg at TS skulle stille seg opp foran speilet og vise muskler. Om det et bilde hvor det er naturlig at man er mindre kledd og det ikke virker som om man står og flekser blir det jo noe helt annet.

Skrevet

Helfigursbilder er helt topp, men syntes det fort blir veldig "hei se på den fine kroppen min" om man absolutt skal ha bilder av seg selv i bar overkropp der. Og det syntes jeg er turn-off.

Anonymous poster hash: 48633...1b6

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville helst ventet å se kroppen til jeg møtte personen. Bli overrasket.

Anonymous poster hash: 8a375...942
Skrevet

Muskelbilder tatt foran speilet på badet eller soverommet oppfatter jeg som useriøst og skrytete. Det beste er å velge å vise frem kroppen i naturlige omstendigheter. Jeg reagerer ikke på et bar overkropp bilde tatt i hagen eller på stranda en sommerdag.

Etter å ha drevet med nettdating en stund har jeg erfart at mange menn uten helfigurbilder ofte skjuler mange flere kilo mer enn det de vil innrømme i profilen og man får sjokk når de dukker opp på date.Du kan derfor trygt vise frem kroppen etter min mening, bare bildet ikke fremstår som alt for arrangert og seksuelt ladet.

• Liker 2
Skrevet

Det vil jo bli overfladisk, fordi da velger du å vekke oppmerksomhet fra kvinner som ser etter det overfladiske. De fleste ville ha fint takket seg med et vanlig profilbilde, og en god porsjon med sjarm.

Jeg synes det er interessant å vite at den jeg har kontakt med er ærlig , også når det gjelder utseendet.

Når menn krysser av for "noen få kilo for mye" og i virkeligheten viser seg å være et tosifret antall kg overvektig synes jeg ikke det er overfladisk fordi å bli skuffet.

Anonymous poster hash: 7ead0...2a6

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det er HELT GREIT at menn med flott kropp skryter av det. Hvorfor skal de ikke få lov til det? De har jo jobbet for å få den kroppen og de er jo like opptatt av den uansett om de velger å vise den fram eller ikke.

Det er jo bare en fordel om de skryter av den allerede i profilen, så kan de som har motforestillinger mot menn som er opptatt av kropp og trening få muligheten til å blokkere med en gang?

• Liker 1
Skrevet

Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes det er HELT GREIT at menn med flott kropp skryter av det. Hvorfor skal de ikke få lov til det? De har jo jobbet for å få den kroppen og de er jo like opptatt av den uansett om de velger å vise den fram eller ikke.

Det er jo bare en fordel om de skryter av den allerede i profilen, så kan de som har motforestillinger mot menn som er opptatt av kropp og trening få muligheten til å blokkere med en gang?

Det er helt greit for min del også at menn skryter av kroppen sin, men for min del virker det overfladisk og det er veldig turn-off med overfladiske menn for min del. Og det må da være helt greit at mange kvinner ikke vil ha overfladiske menn også?

Jeg er opptatt av trening og helse jeg også, og jeg er også fornøyd med rumpa mi, men det betyr ikke at jeg legger ut bilde av rumpa mi på en datingside....

Man kan helt fint like å trene uten å være overfladisk og å legge ut halvnakne skrytebilder av seg selv vet du :)

Og jeg tror også TS ville høre hva jenter i hans målgruppe mente, og jeg er i den målgruppen :)

Så for all del, legg ut bildet, men da vil man få en viss type jenter også, og de er kanskje ikke de mest seriøse :)

Gjest Summers
Skrevet

Men hva er "naturlig", er surfebilder innafor?, ryggen når man klatrer i bar overkropp, tetsittende ulltskjorte når man pakker ryggsekken?

Skrevet

Det er helt greit for min del også at menn skryter av kroppen sin, men for min del virker det overfladisk og det er veldig turn-off med overfladiske menn for min del. Og det må da være helt greit at mange kvinner ikke vil ha overfladiske menn også?

Jeg er opptatt av trening og helse jeg også, og jeg er også fornøyd med rumpa mi, men det betyr ikke at jeg legger ut bilde av rumpa mi på en datingside....

Man kan helt fint like å trene uten å være overfladisk og å legge ut halvnakne skrytebilder av seg selv vet du :)

Og jeg tror også TS ville høre hva jenter i hans målgruppe mente, og jeg er i den målgruppen :)

Så for all del, legg ut bildet, men da vil man få en viss type jenter også, og de er kanskje ikke de mest seriøse :)

Var det jeg hadde mistanke om, og når jeg tenker meg om så er jeg ikke interessert i jenter som legger ut nærbilder av kløfta si osv. Så det var kanskje et dumt spørsmål av meg..

Er bare så jævlig vanskelig å få kontakt med jenter på datingsider hehe, synes det er vanskelig å være sjarmerende over internett. Hjelper ikke at jeg er fra en by litt i utkanten heller.

Skrevet

Var det jeg hadde mistanke om, og når jeg tenker meg om så er jeg ikke interessert i jenter som legger ut nærbilder av kløfta si osv. Så det var kanskje et dumt spørsmål av meg..

Er bare så jævlig vanskelig å få kontakt med jenter på datingsider hehe, synes det er vanskelig å være sjarmerende over internett. Hjelper ikke at jeg er fra en by litt i utkanten heller.

Du bør vise frem det du har :) Som du selv påpeker, er det vanskelig nok på datingsider og siden mange menn er dvaske og feite har du med et bilde som dette mulighet til å vise at du ikke er en av dem. De damene du tiltrekker deg er ikke nødvendigvis overfladiske, men de er som deg,opptatt av å ta vare på utseendet sitt. De overfladiske useriøse vil du uansett luke kjapt ut senere.

Anonymous poster hash: 7ead0...2a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...