Gå til innhold

Hvordan slikker han deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får bare den følelsen av at jeg blir tissetrengt når han har fingre oppi der, det er vel ikke g-punktet, er det?

:|

Isåfall er jeg skuffet! *ler*

Anonymous poster hash: 06269...67f

jo det er nettopp det det er , og når den følelsen kommer er det like før orgasme, gå på toalettet og tøm blæren før dere starter på sengekosenm da vet du at blæren er tom og at du ikke må tisse selv om det kan kjennes slik ut, nyt følelsen i visshet om at det kommer noe mer og bedre,

og du kan prøve å trykke ut litt sånn omtrent samtidig med orgasmen, da kan du få en med sprut i , altså ikke urinsprut

Anonymous poster hash: 4d84c...18e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg får bare den følelsen av at jeg blir tissetrengt når han har fingre oppi der, det er vel ikke g-punktet, er det?

:|

Isåfall er jeg skuffet! *ler*

Anonymous poster hash: 06269...67f

Jo, det er den følelsen som kommer rett før orgasmen ;)

Jeg liker best om han slikker med tungen ømt på klitoris mens han bruker en liten finger i skjeden. Da kommer jeg kjempefort! Men han må ikke bite eller suge.. . kun slikke :)

Skrevet

Min han slikker kun med tunga først, litt på klitten og litt over alt egentlig. Så etter han har slikket en stund, så stikker han en finger oppi og fingrer meg samtidig som han slikker meg på klitten. Først så fingerpuler han meg sakte, og så fjør han det litt fortere. Og jeg kommer alltid på den måten.

Men han må fingre meg samtidig som han slikker meg for at jeg skal komme.

Anonymous poster hash: 64b43...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...