Gå til innhold

Choking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om choking under sex? Noen som har prøvd en hånd rundt halsen mens man har heftig sex? Positive opplevelser, negative? Noen som har blitt choket helt til man har besvimt, eller choket noen til de har besvimt?

Er dette far out, eller noe mange prøver for å oppnå ekstra nytelse?

Anonymous poster hash: d782a...119
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det å bli choka ;)
Er også ganske åpen til venner om dette og virker som det er ganske så normalt. Ikke til man besvimer såklart.

For meg er det godt fordi jeg liker dominasen.

Skrevet

Ikke for å vifte med pekefinger'n, men jeg synes det der virker skummelt. Er jo de som har tatt reper'n på den måten også. :/

• Liker 1
Skrevet

Digger å bli kvalt. Men ikke så mye at jeg besvimer. Skal bare bli litt "ubehaglig".

Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Liker det til en viss grad. Om det blir så man får vondt eller ikke får puste så begynner det å bli for mye, men enten å ha en hånd rundt halsen, altså tanken på at når som helst kan klemme den, eller lett kvelning er deilig

Endret av Awzm me
Skrevet

Hva i all verden får dere ut av å bli kvalt??? Det er jo farlig

Anonymous poster hash: 6524a...19c

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva i all verden får dere ut av å bli kvalt??? Det er jo farlig

Tror ikke du skal ta det helt bokstavelig gitt ;)

Mange finner ekstra tenning i å føle at de er helt underlagt sin partners vilje og lyst, og der kan en hånd rundt halsen inngå som en trigger.

Det er ikke no' for meg, men jeg har ingen problemer med å se hvorfor det trigger noen og hvilken dynamikk som driver det.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du skal ta det helt bokstavelig gitt ;)

Mange finner ekstra tenning i å føle at de er helt underlagt sin partners vilje og lyst, og der kan en hånd rundt halsen inngå som en trigger.

Det er ikke no' for meg, men jeg har ingen problemer med å se hvorfor det trigger noen og hvilken dynamikk som driver det.

Åja så det er bare snakk om hånd på halsen? Ikke noe for meg gitt :) plutselig klemmer jeg litt for hardt og jenta blir bevisstløs - nei takk :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Jeg vet ikke...

Hun forrige jeg var sammen med ville at jeg skulle kvele henne, men jeg fikk meg ikke til å gjøre det.

Har også blitt bedt om å slå jenter, noe jeg heller ikke har fått meg til.

Tror egentlig jeg er et ganske kjedelig ligg.

:)

Skrevet

Tar gjerne en bestemt hånd rundt nakken eller halse til kona når vi har sex. Det handler om å dominere men ikke chocking.... så dominans er greit. Tenker at det er farlig og kan gå galt for dem som chocker, og er ikke noe vi tenner på eller har lyst å gjøre.

Anonymous poster hash: e7eee...78e
Skrevet

Jeg nyter følelsen. Elsker å høre henne gispe etter luft når jeg tar hun hardt for så å slippe taket for en kort stund. Følelsen av å være i kontroll... den er ubeskrivelig.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...