AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei! Jeg har hatt hormonspiral i syv måneder. Jeg har fortsatt vanlig mensen, og den varer og varer. Først har jeg tre-fire dager med vanlig mensen, og så småblødninger (typ må bruke truseinnlegg) i ei uke. Så er det stille ei uke, før jeg får PMS og skikkelige kramper jeg ikke hadde før spiralen ble satt inn. Og så kommer småblødninger (på'an igjen med truseinnlegg), og så kommer mensen igjen til vanlig tid. Med andre ord går det sjeldent én dag uten blødninger i en eller annen form. Jeg var hos legen i dag for å få spiralen fjernet, men hun mente at jeg burde holde ut litt til. Hun mente at syv måneder ikke var fælt og at ting sikkert ville bedre seg. Er det andre på Kvinneguiden som har erfaringer med hormonspiralen, og som vil dele sin erfaring? Mistet dere alle mensen så fort spiralen var satt inn, eller gikk det et år før dere sluttet å blø? Jeg bare lurer bare på om jeg skal holde ut, eller om det bare er å få dritten fjernet og heller begynne på p-piller eller noe. Jeg setter veldig pris på svar Anonymous poster hash: 8acc0...910
Lulilelu Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg hadde mensen lenge når jeg først satt den inn. Den gav seg vel helt etter ca 5-6 mnd og da hadde jeg ikke en eneste dråpe frem til jeg tok den ut. Når jeg er ferdig med å lage babyer så skal den inn igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå