Gå til innhold

åpent bitt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er nå 20 år og har ett ganske stort åpent bitt, som blandt annet gjør at eg må tygge all mat helt bak i munnen. Eg har tidligere hatt skrue og streng, men de to fortennene legger seg bare mer og mer over hverandre. Jeg er veldig flau over tennene min og det plager meg velig, men har ikke troa på at steng hjelper, ettersom eg har hatt det 1 1/2 år før, så vet ikke hva jeg bør gjøre nå. Noen som har noen erfaringer eller tanker rundt dette? setter stor pris på responser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...