Gå til innhold

Jeg skal ut og prøve brudekjoler i dag!! :-)


Junibrud

Anbefalte innlegg

Og gjett om jeg gleder meg!!

Tror dere jeg får lov å bli tatt bilde av med de forskjellig kjolene jeg prøver? Skulle gjerne ha ssett meg selv i ro og mak i etterkant. Tror det blir lettere å velge kjole når man har de forskjellige kjolene foran seg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle som godkjenner at du tar bilder, men det er bare å spørre når du kommer i butikken.

Jeg har allerede kjøpt kjolen min, falt totalt når jeg "bare" skulle prøve....

Lykke til med prøvingen !!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen brudesalonger tillater dette, mens andre ikke.

Gubben her i huset ble ihvertfall tatt bilde av når han prøvde antrekk, sånn at han kunne få en "second opinion" når han kom hjem icon_biggrin.gif

Lykke til.

Her henger kjolen i skapet, og brudepikekjolen til datteren min kom i posten i dag.

_________________

*Cecilie*

1212[ Dette Innlegg er endret av: CecilieB den 2002-02-21 13:35 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Hvis du spør pent i butikken kan du sikkert ta bilder. Jeg har bestemt meg for kjole uten å ta bilder først. Jeg falt veldig for den. Og da det plutselig kom inn ei i butikken og så meg med kjolen og sa "Åååå, jeg håper ikke vi skal gifte oss samtidig", da var jeg overbevist!

Jeg skal ned i butikken om noen uker å ta bilder av meg og kjolen. Skal også prøve den med smykkene ved siden av. Må også vurdere om jeg skal ha slør. Heldigvis skal forloveren min hjelpe meg. Uansett, det var faktisk butikken som anbefalte meg å komme innom for å ta bilder!

_________________

KristinK - Vi gifter oss 10.august 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-02-21 13:39 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Christiane fortalte de at enkelte leverandører ikke tillater billedtaking før kjolen er kjøpt av kunden. Dette for å hindre kopiering. Virker jo litt dumt når man kan finne bilder av de fleste kjolene på nettet. 1212[ Dette Innlegg er endret av: Flo* den 2002-02-21 14:18 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bilder når jeg prøvde min brudekjole. Tenkte egentlig aldri på om det var lov eller ikke. "Svigermor" bare knipset i vei... icon_wink.gif Fikk ikke kjeft hvertfall.

Gleder meg til bildene blir fremkalt, sånn at jeg kan ta de med når jeg skal bestille blomster + til frisøren icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler å få tatt bilder hvis det er mulig! Inntrykket blir litt anderledes når du kommer hjem i ro og mak, i alle fall gjorde det det for meg. I kjolesalongen kan man bli litt stressa, en har kanskje med seg noen som kommenterer, og det er lett å bli farget av det. Dessuten prøver man jo noen kjoler, og det er ikke sikkert man husker alle når man kommer hjem.

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det gikk bra, men FY så dyrt.....icon_smile.gif

Fikk IKKE lov å ta bilder... Det var i grunne veldig dumt, for allerede i dag er detaljene glemt... Selv om jeg har funnet de kjolene jeg likte best på nettet blir det ikke det samme som å ha bilde av seg selv i kjolene.

Fant ut at jeg er litt sent ute! Bør vel hive meg rundt for noen av kjolene kan det ta 4 mnd å bestille!! Og da er jeg allerede sent ute.

Ellers så var det en ganske utrolig følelse å se seg selv i flott kjole og slør og greier...

Skal prøve å få booket meg tilme hos Kristins i Lillestrøm i morgen, men det er vel mulig at jeg er sent ute.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal til Kristins i Lillestrøm, så anbefaler jeg å dra innom Solgunn's Boutique også, kjempeflinke. Jeg bestilte ikke time og det var ikke noe problem, selv om det var mye folk.

Jeg har kjøpt kjolen min der nemlig.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå nå har jeg fått vite at den ene kjolen jeg syntes var fin kanskje ikke er mulig å få tak i til den store dagen! Uansett må jeg bestemme meg veldig kjapt! Blir litt stressa, vil ikke velge feil kjole heller... 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...