Gå til innhold

Mørk sjokoladespising


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg liker mørk mokkabønnesjokolade. Jeg har hørt at om man spiser mørk sjokolade så blir man ikke syk. Er det sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Også får du vinger.



Anonymous poster hash: 59a85...d21
  • Liker 2
Skrevet

Nei,det har ingen sammenheng.

Ok.

Skrevet

Skal du først spise sjokolade er høyere kakaoinnhold å foretrekke framfor lavere kakaoprosent. Det er mindre sukker og fett i disse. Men mørk sjokolade er ingen vaksine mot sykdommer. Å spise sjokolade i den tro at man ikke blir syk er helt feil.

Skrevet

Er D vitaminer du må ha i deg for å ikke bli syk :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...