Pinnedyr Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei. Jeg liker mørk mokkabønnesjokolade. Jeg har hørt at om man spiser mørk sjokolade så blir man ikke syk. Er det sant?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ja. Også får du vinger. Anonymous poster hash: 59a85...d21 2
Pinnedyr Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2013 Nei,det har ingen sammenheng. Ok.
fruBeist Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Skal du først spise sjokolade er høyere kakaoinnhold å foretrekke framfor lavere kakaoprosent. Det er mindre sukker og fett i disse. Men mørk sjokolade er ingen vaksine mot sykdommer. Å spise sjokolade i den tro at man ikke blir syk er helt feil.
Sillicious Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Er D vitaminer du må ha i deg for å ikke bli syk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå