AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Da har jeg fått oppi menskoppen etter noen dager med slit, og utenom at den har holdt på å dette ut noen ganger (eller det føltes sånn), så går det veldig bra. Jeg lurer bare på dette med vasking. Hvordan gjør dere det? Koker dere den, eller bare skyller dere den i vann? Anonymous poster hash: e01da...183
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Hva i alle dager er en menskopp? Anonymous poster hash: 5c43b...52a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Hva i alle dager er en menskopp? Anonymous poster hash: 5c43b...52a Anonymous poster hash: e01da...183
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Vasker med vann (og evt mild såpe) under menstruasjonen, og koker den i tre minutter mellom hver mens Jeg har Meluna og det er dette de anbefaler, hvis jeg ikke husker helt feil... Anonymous poster hash: e7cb8...bcb
Gjest Marmot Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg vasker den i dusjen med såpe morgen og kveld mens den er i bruk, og så koker jeg den i noen minutter før jeg legger den vekk etter bruk. Vasker den selvsagt også med såpe og vann før jeg tar den i bruk igjen.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan koker dere den egentlig? Tar dere vann i en kjele og slipper den oppi? Bruker dere samme kjelen til matlaging? Jeg vet vannet blit kokt, men klarer ikke å la være å tenke at det er disgusting. Anonymous poster hash: 817dd...792
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Hvordan koker dere den egentlig? Tar dere vann i en kjele og slipper den oppi? Bruker dere samme kjelen til matlaging? Jeg vet vannet blit kokt, men klarer ikke å la være å tenke at det er disgusting. Anonymous poster hash: 817dd...792 Ja, jeg har en egen kasserolle som jeg ikke bruker til matlaging lenger. Anonymous poster hash: e7cb8...bcb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå