Gjest silikon123 Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tok silikon for 5 uker siden, men når jeg skulle bytte tape igår så så jeg at arret mitt væsker. Det så ut som om det har blitt en liten "åpning" helt i enden, og det kom masse væske ut... Skal til kirurg i morgen, han sa det hørtes ut som at jeg hadde fått en knutereaksjon i enden av arret, ba meg ikke tape over... Er liiivredd, har hørt så mye om dette med at man må ta ut protesen i 3 mnd om man får infeksjon osv Noen som har erfaringer med dette?
Trollmor89 Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Jeg har hatt 2 cm åpning etter ca 4 uker men vet ikke om det var pga knutereaksjon som du sier eller fordi jeg løftet barn( de sier jo at man må ikke løte noe tung en periode etter selve inngrepet).. Det gikk bra med meg i vert fall, åpningen vokste sammen igjen. Klør det eller merker du at den er betent? Endret 14. oktober 2013 av Trollmor89
Gjest silikon123 Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har hatt 2 cm åpning etter ca 4 uker men vet ikke om det var pga knutereaksjon som du sier eller fordi jeg løftet barn( de sier jo at man må ikke løte noe tung en periode etter selve inngrepet).. Det gikk bra med meg i vert fall, åpningen vokste sammen igjen. Klør det eller merker du at den er betent? Væsket ditt da? Her kommer det ut masse gugge og blod hele tiden ... Nei, det klør ikke noe mer enn andre steder, gjør litt vondt i området rundt "åpningen", men ikke noe drastisk:)
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Det problemet hadde jeg etter brystreduksjon. Da kom det et lite "hull" som det kom gugge og blod utifra. Jeg fikk også panikk, men det var bare en overfladisk infeksjon. Det fikset seg her, jeg fikk beskjed av legen min om å kjøpe noen "plater" med noe som ligner på vaselin på, så lå de under tapen Anonymous poster hash: 175e9...e59
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg hadde også reaksjon på tråden og fikk betennelse med gugge og blod som kom ut ab en åpning. Det grodde heldigvis igjen, men arret er styggere der betennelsen var Anonymous poster hash: 447f3...136
Trollmor89 Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg hadde også reaksjon på tråden og fikk betennelse med gugge og blod som kom ut ab en åpning. Det grodde heldigvis igjen, men arret er styggere der betennelsen var Anonymous poster hash: 447f3...136 [/acron Ja det kom litt væske og med litt blod. Og må si at jeg også fikk større arr der det var åpning
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå