Gå til innhold

Silikon - arret mitt væsker!


Fremhevede innlegg

Gjest silikon123
Skrevet

Jeg tok silikon for 5 uker siden, men når jeg skulle bytte tape igår så så jeg at arret mitt væsker. Det så ut som om det har blitt en liten "åpning" helt i enden, og det kom masse væske ut...

Skal til kirurg i morgen, han sa det hørtes ut som at jeg hadde fått en knutereaksjon i enden av arret, ba meg ikke tape over...

Er liiivredd, har hørt så mye om dette med at man må ta ut protesen i 3 mnd om man får infeksjon osv :( Noen som har erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hatt 2 cm åpning etter ca 4 uker men vet ikke om det var pga knutereaksjon som du sier eller fordi jeg løftet barn( de sier jo at man må ikke løte noe tung en periode etter selve inngrepet).. Det gikk bra med meg i vert fall, åpningen vokste sammen igjen. Klør det eller merker du at den er betent?

Endret av Trollmor89
Gjest silikon123
Skrevet

Jeg har hatt 2 cm åpning etter ca 4 uker men vet ikke om det var pga knutereaksjon som du sier eller fordi jeg løftet barn( de sier jo at man må ikke løte noe tung en periode etter selve inngrepet).. Det gikk bra med meg i vert fall, åpningen vokste sammen igjen. Klør det eller merker du at den er betent?

Væsket ditt da? Her kommer det ut masse gugge og blod hele tiden ... Nei, det klør ikke noe mer enn andre steder, gjør litt vondt i området rundt "åpningen", men ikke noe drastisk:)

Skrevet

Det problemet hadde jeg etter brystreduksjon. Da kom det et lite "hull" som det kom gugge og blod utifra. Jeg fikk også panikk, men det var bare en overfladisk infeksjon. Det fikset seg her, jeg fikk beskjed av legen min om å kjøpe noen "plater" med noe som ligner på vaselin på, så lå de under tapen :)



Anonymous poster hash: 175e9...e59
Skrevet

Jeg hadde også reaksjon på tråden og fikk betennelse med gugge og blod som kom ut ab en åpning. Det grodde heldigvis igjen, men arret er styggere der betennelsen var



Anonymous poster hash: 447f3...136
Skrevet

Jeg hadde også reaksjon på tråden og fikk betennelse med gugge og blod som kom ut ab en åpning. Det grodde heldigvis igjen, men arret er styggere der betennelsen var

Anonymous poster hash: 447f3...136 [/acron

Ja det kom litt væske og med litt blod. Og må si at jeg også fikk større arr der det var åpning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...